تاریخ انتشار: 1396/06/02 16:32
کد خبر: 187013

فوتبال با فردین بازی جلو نمی رود!

ستار همدانی هم از شکست استقلال ناراحت بود، هم از حال و روز هواداران غمگین تیم و هم از شرایطی که برای دوست و هم بازی‌‌اش در جام جهانی‌ و استقلال اتفاق افتاده است.
فوتبال با فردین بازی جلو نمی رود!

ستار همدانی ادعا کرد که منصوریان چوب کدام کارش را خورد که تیمش به این روز افتاد.

*چرا استقلال باز هم باخت؟

ستار همدانی : متأسفانه تیم استقلال نباید این همه تغییرات در ترکیب اصلی‌‌اش به وجود می‌آورد. این تیم فصل قبل در بدترین شرایط لیگ را شروع کرد و در بهترین وضعیت نسبت به ابتدای راه کارش را به اتمام رساند. در چنین وضعیتی باید تیمی که این همه با هم هماهنگ بود را حفظ می‌کردند و در یکی، دو پست با خرید بازیکن تیم را تقویت می‌کردند نه اینکه کل تیم را برهم بریزند.

* اما بازیکنان جدید که همه خوب هستند؟

خوبند ولی با هم هماهنگ نیستند. ممکن است یک تیم ستاره نداشته باشد ولی از چفت بودن نفراتش نتیجه بگیرد. اتفاقی که برای استقلال خوزستان دو فصل قبل رخ داد. هر کدام از بازیکنان استقلال به تنهایی می‌توانند در هر تیمی گره‌گشا باشند ولی این همه ستاره خوب کنار استقلال نمی‌توانند با هم بازی کنند.

* اما بازیکنان باتجربه‌ای در تیم هستند! چرا نمی‌توانند بازی خوبی ارائه دهند؟

ستار همدانی : چون با هم چفت نیستند. مشکل کار آنجا بود که منصوریان پای مرام و معرفت را وسط کشید و به بازیکنانی فضا داد که دیگر توانایی روزهای اوج‌شان را نداشتند. مجتبی جباری بازیکن بزرگی بود و خیلی برای تیم زحمت‌کشیده ولی حالا دیگر آن کیفیت لازم را ندارد.

* شاید منصوریان می‌خواسته به دوستان صمیمی‌‌اش کمک کند و از طرفی مردم هم خیلی دوست داشتند این نفرات مانند منتظری به استقلال برگردند؟

فوتبال احساس سرش نمی‌شود. در فوتبال که نمی‌توان با فردین بازی و مرام و معرفت نتیجه گرفت. همه اینها که گفتید سرمایه‌های استقلال محسوب می‌شوند اما نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که امروز کیفیت سابق‌شان را ندارند ولی نباید براساس احساس یا خواست هواداران درباره بازگرداندن این قبیل سرمایه‌ها تصمیم‌گیری کرد. فوتبال بی‌رحم است و می‌گوید بکش تا زنده بمانی.

* با آمدن سرمربی جدید موافقید؟

ستار همدانی : نه! الان هر مربی بیاید حداقل تا نیم‌فصل زمان نیاز دارد در حالی که منصوریان ظرف یکی، دو بازی می‌تواند این تیم را از این شرایط بهتر کند. او درباره جباری و منتظری معرفتی کار کرد و باید به احترام این اخلاق خوبش تا نیم‌فصل به او فرصت داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4my7l5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کریمی ناراضی از نیمکت نشینی/ واکنش منصوریان تداوم نیمکت نشینی