تاریخ انتشار: 1396/06/27 20:35
کد خبر: 182369

نبودن رحمتی از چه جهت به سود استقلال است/پای قلعه نویی در میان است!

بعد از اختلافات رحمتی و قلعه‌نویی، این دو هفت مرتبه رو به روی هم قرار گرفتند که در پنج بازی رحمتی شکست خورده است.
نبودن رحمتی از چه جهت به سود استقلال است/پای قلعه نویی در میان است!

با تصمیم مدیریت استقلال، مهدی رحمتی همراه با مجتبی جباری از تیم کنار گذاشته شدند. اتفاقی که مذاق استقلالی‌ها خیلی خوش نیامد. ولی از یک سو حداقل برای یک هفته شاید به سود استقلال تمام شود. استقلال در این هفته مقابل امیر قلعه‌نویی قرار می‌گیرد. سرمربی که در مصاف‌های اخیر مقابل مهدی رحمتی همیشه برنده بود. رحمتی معمولا حمایت سکوها را به نفع خودش تمام می‌کرد و قلعه‌نویی هم نتیجه پایان بازی.

تا به حال رحمتی یازده مرتبه مقابل تیم‌های تحت هدایت قلعه‌نویی مسابقه داده است. در چهار بازی نخستی که این دو بدون مشکل مقابل هم قرار می‌گرفتند، هر کدام دو برد به دست آورده بودند. ولی از زمانی که قلعه‌نویی و رحمتی به مشکل خوردند، آمار بردهای قلعه‌نویی با جهش عجیبی همراه شد.

بعد از اختلاف رحمتی و قلعه‌نویی، پنج بازی را قلعه‌نویی برد. در صورتی که رحمتی در لیگ برتر هیچ بردی مقابل قلعه‌نویی ثبت نکرد. تنها برد رحمتی در این مدت مربوط به دیدار جام حذفی است که با استقلال موفق به حذف تراکتورسازی شد. ضمن این که یک بار هم در آزادی ملوانی را برد که حکم سرمربیگری قلعه‌نویی صادر نشده بود و قلعه‌نویی بعد از دو هفته تمرین دادن ملوان، از این تیم جدا شد.

در مجموع یازده دیداری که رحمتی مقابل قلعه‌نویی قرار گرفته، هفت بار تیم‌های قلعه‌نویی پیروز شدند، سه برد برای رحمتی ثبت شده و یک مسابقه هم با تساوی به پایان رسید. ضمن این که رحمتی مقابل تیم‌های قلعه‌نویی فقط سه مرتبه کلین‌شیت کرد و گلی نخورد. در هشت مسابقه دیگر حداقل یک بار دروازه‌اش باز شد.

 

قبل از درگیری

لیگ هشتم

قلعه‌نویی به استقلال برگشت و مهدی رحمتی در مس کرمان حضور داشت. در دیدار رفت رحمتی کلین‌شیت کرد و مس کرمان یک بر صفر استقلالِ قلعه‌نویی را شکست داد. اما در دور برگشت، استقلال دو بر یک تیم رحمتی را برد.

بعد از دو قهرمانی مشترک قلعه‌نویی و رحمتی در سپاهان مسیر این دو از هم جدا شد. سرمربی تیم به تراکتورسازی رفت و رحمتی هم دوباره پیراهن استقلال را پوشید. در دیدار رفت که استقلال میزبان بازی بود، قلعه‌نویی شکست سه بر دو را به مظلومی تحمیل کرد. در دور برگشت رحمتی انتقام دور رفت را گرفت و با هیچ گلی نخورد تا استقلال دو بر صفر تیم قلعه‌نویی را در تبریز شکست دهد.

 

بعد از درگیری

لیگ چهاردهم  

هر چند که در پایان لیگ یازدهم قلعه‌نویی و رحمتی با هم به مشکل خورده بودند، ولی در لیگ دوازدهم در کنار هم استقلال را قهرمان کردند. دوباره با پایان لیگ سیزدهم نتوانستند همدیگر را تحمل کنند و رحمتی راهی پیکان شد. در فصل بد رحمتی که به سقوط به لیگ یک همراه شده بود، رحمتی در هر دو دیدار رفت و برگشت مغلوب استقلالِ قلعه‌نویی شد. رحمتی در دور رفت مقابل قلعه‌نویی سه‌تایی شد و در بازی برگشت هم یک بر صفر از استقلال باخت.

لیگ پانزدهم  

لیگ پانزدهم قلعه‌نویی در استقلال حضور نداشت و رحمتی به تیم محبوبش برگشت. دیدار رفت این دو برنده‌ای نداشت اما در بازی برگشت رحمتی ۳ گل خورد تا استقلال در خانه خودش ۳ بر ۲ مغلوب تراکتورسازی شود. در جام حذفی هم هر چند دروازه رحمتی باز شد، ولی در نهایت این استقلال بود که قلعه‌نویی را از جام حذفی کنار زد.

لیگ شانزدهم  

سال قبل رحمتی در هر دو دیدار رفت و برگشت مغلوب تیم‌های تحت هدایت قلعه‌نویی شد. در بازی رفت دو گل از تراکتورسازی دریافت کرد و در دیدار برگشت هم مغلوب شوت محمد ابراهیمی شد تا شش امتیاز را به حریف مستقیم استقلال هدیه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbkaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سبزهای اصفهان در راه تهران!