تاریخ انتشار: 1396/08/05 15:40
کد خبر: 176286

فرمول پیروزی برانکو در دربی ۸۵

 برانکو راه بردن استقلال را خوب می‌دانست. بردن استقلال در این فصل یک فرمول تکراری دارد؛ گل اول را بزن، استقلال را ببر. استقلال در این فصل پنج بار باخته است. در هر پنج مسابقه، استقلال گل اول را دریافت کرد و دیگر نتوانست آن را جبران کند.
فرمول پیروزی برانکو در دربی ۸۵

اولین شکست استقلال، در اولین مسابقه فصل بود. تیم منصوریان در آبادان یک گل از نقطه پنالتی خورد و بازی را به نفت واگذار کرد. در هفته چهارم، سایپا چنین بلایی سر استقلال آورد. محمد عباس‌زاده گل زد و سایپا به دفاع رفت. استقلال هم توان جبران نتیجه را نداشت تا باز هم ببازد. در هفته‌های پنجم و ششم هم پدیده و پارس‌جنوبی‌جم از این حربه استفاده کردند. محمد قاضی و علی دشتی در نیمه اول به استقلال گل زده بودند تا پدیده و پارس هم در همان نیمه نخست کار استقلال را تمام کنند. استقلال تا قبل از دربی در چهار مسابقه، قبل از اینکه گل بزند، گل دریافت کرد. در هر چهار مسابقه هم بازنده بود. برانکو هم از همین ضعف استقلال استفاده کرد و دربی ۸۵ را پیروز شد.

پرسپولیس خیلی زود به گل رسید. بعد از گل علیپور، تیم برانکو عقب کشید. از این دفاع پرتعداد هم نتیجه گرفت و مثل بقیه بازی‌های فصل، استقلال توان جبران نتیجه را نداشت. تاکتیکی که برانکو به خوبی آن را مرور کرده بود. در آن سمت، پرسپولیس هم تیمی نبود که بعد از زدن گل اول، بازی را ببازد. آخرین مسابقه‌ای که پرسپولیس گل اول را زد ولی بازی را باخت، به دربی قبلی برمی‌گردد. از آن روز تا به حال تیم برانکو به هر تیمی که گل اول مسابقه را زد، بازی را هم نباخت. پرسپولیس در همین فصل در هشت مسابقه‌ای که گل اول را زد، شش بازی را برد و دو تا هم مساوی شد. استقلال در این فصل به قدری ناکامی را تجربه کرده که با دریافت گل اول، دیگر اعتماد به نفس بازگشت به مسابقه را ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8o9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام برانکو برای علیرضا منصوریان