تاریخ انتشار: 1401/09/04 11:01
کد خبر: 13646

تمرینات بانوان وزنه‌بردار کرمانشاه از سرگرفته شد

به گفته نایب رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه، تمرینات بانوان وزنه بردار کرمانشاهی پس از چند هفته توقف، از سرگرفته شد.
تمرینات بانوان  وزنه‌بردار کرمانشاه از سرگرفته شد

معصومه پاشایی با اشاره به سرقت اخیر از یکی از سالن‌های وزنه برداری کرمانشاه، اظهارکرد: باتوجه به اینکه بانوان وزنه بردار در این سالن تمرین می کردند، با به سرقت رفتن بخشی از تجهیزات آن، تمرینات آنها هم برای چند روزی متوقف شد.

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، تمرینات بانوان وزنه بردار کرمانشاه دوباره از سر گرفته شد و هم اکنون تمرینات خود را ادامه می دهند.

نائب رئیس هیات  وزنه برداری استان به توانمندی بانوان وزنه بردار کرمانشاهی اشاره کرد و افزود: علاوه بر مقام های کشوری که طی سالهای قبل کسب کرده ایم، خانم کوثر تنها نیز به عنوان نماینده استان در اردوهای تیم ملی حضور دارد که به مسابقات جهانی عربستان هم اعزام شد.

وی با بیان اینکه وزنه برداری کرمانشاه روند روبه رشدی را طی می کند، افزود: متاسفانه دوسال شیوع بیماری کرونا همانند سایر رشته ها تاثیرات منفی زیادی را در وزنه برداری بانوان کرمانشاه برجای گذاشت، بگونه ای که تمام تلاش هایی که طی سالهای گذشته برای رشد این رشته انجام داده بودیم، در این مدت به هدر رفت.

پاشایی تعداد فعلی بانوان وزنه بردار کرمانشاه را حدود یازده نفر اعلام کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که روی بُعد کیفی این رشته در استان کار کنیم، هرچند که با برنامه های استعدادیابی بدنبال افزایش تعداد ورزشکاران هم هستیم، اما عمده تمرکز ما روی بالا بردن سطح کیفی وزنه برداری بانوان است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت زیرساخت ها برای وزنه برداری بانوان در کرمانشاه هم گفت: باتوجه به اینکه این رشته نوپا است و چندسالی است که راه اندازی شده، در ابتدا با مشکل فضای تمرینی مواجه بودیم که این مشکل اکنون رفع شده، اما در بحث تجهیزات و امکانات همچنان کمبودهایی داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ylrb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی قطر| دزدی از خبرنگار آرژانتینی حین پخش زنده!