تاریخ انتشار: 1395/06/08 17:18
دروازه بان ملوان؛
کد خبر: 264655

میرزازاد: ملوان می‌تواند لیگ برتری شود

نیما میرزاد درخصوص بازی ملوان مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: بازی این دو تیم که به ال‌گیلانومعروف است همیشه سخت بوده و امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی را از همان ابتدا خوب به گردش در آوردیم و صاحب یک موقعیت پنالتی شدیم که متاسفانه این ضربه و ضربه بعدی که نصیب ما شد به گل تبدیل نشد.
میرزازاد: ملوان می‌تواند لیگ برتری شود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وی ادامه داد: با این حال با هدایت کادرفنی توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و با فشاری که به دروازه حریف وارد کرده بودیم و با توجه به حضور هواداران‌مان در دقایق آخر به برد رسیدیم.

دروازه‌بان ملوان درباره شرایط ملوان در لیگ یک و آیا این تیم پتانسیل برگشت به لیگ برتر را دارد،‌گفت: لیگ یک واقعا از لیگ برتر سخت‌تر است چون همه برای صعود می‌جنگند و شرایط صعود امسال هم کار را به مراتب مشکل‌تر کرده است. در این چهارهفته امتیازات نزدیک است و می‌بینید که با یک امتیاز تیم‌ها کلی در جدول بالا و پایین می‌شوند.

وی افزود: تیم ما امسال تغییرات زیاد داشت و بازیکنان زیادی از این تیم رفتند اما با حضور محمد مایلی‌کهن خیلی خوب خودمان را جمع‌وجور کردیم و خدا را شکر تا اینجا در لیگ یک حضوری موفق داشتیم. به نظرم با حفظ این شرایط و با توجه به شخصیتی که ملوان بابت سال‌ها حضور در لیگ برتر دارد، حضورمان در لیگ برتر این اتفاق شدنی است.

دروازه‌بان تیم ملی جوانان ایران در پایان با اشاره به عملکرد خوب خودش که منجر به نیمکت‌نشینی ایمان صادقی در این تیم شده است، گفت: ایمان دوست خوب من است و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادرفنی ملوان را به خوبی بدهم. وظیفه سختی برعهده دارم چون می‌خواهم به عنوان یک سرباز با ملوان فصل آینده در لیگ برتر بازی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqjdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی نقاط ضعف و قدرت مس رفسنجان-آلومینیوم اراک
اختصاصی/