تاریخ انتشار: 1395/04/25 16:21
کد خبر: 273750

احیای انصاری با اعتماد علی منصوریان

گلزنی انصاری در روزهایی که استقلالی ها نگران از دست دادن سجاد شهباززاده هستند می تواند حامل پیغامی به مهمی احیای یک گلزن در استقلال باشد.
احیای انصاری با اعتماد علی منصوریان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر گانزاسپور برای منصوریان و هواداران استقلال حامل پیام مهمی بود. جابر انصاری که با نظر مظلومی در ابتدای لیگ پانزدهم به استقلال پیوسته بود، با نزدیک شدن آبی ها به روزهای پایانی لیگ روزهای خوبی را تجربه نمی کرد و از فرم ایده آل ابتدای فصل خود تا حد زیادی دور شده بود تا آنجا که حتی انتظار می رفت این بازیکن در لیست خروجی های منصوریان حضور داشته باشد اما با حضور منصوریان و اعتماد سرمربی آبی ها به بازیکن شماره یازده خود به نظر می رسد انصاری به روزهای خوب خود بازگشته است.

انصاری که در استقلال مظلومی بازی در نقش های مختلف را تجربه کرده است، می تواند با اعتماد منصوریان نقش پررنگی با پیراهن استقلال در لیگ شانزدهم ایفا کند و خبر احیای او برای منصوریان و هواداران استقلال در آستانه لیگ را باید اتفاق ویژه ای دانست.

 

بازی کردن در پست های مختلف در خط حمله از ویژگی های اصلی هافبک مهاجم استقلال است که این ویژگی به حضور او در ترکیب اصلی کمک شایانی می کند و حالا با هتریک او در آخرین دیدار تدارکاتی استقلال باید انتظار داشت که توانایی های این بازیکن در کنار اعتماد منصوریان به وی در نبود سجاد شهباززاده باعث شود تا انصاری به یکی از ستون های اصلی استقلال در لیگ شانزدهم بدل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jjgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خوش شانسی استقلال در هفته آخر