تاریخ انتشار: 1395/04/29 14:09
کد خبر: 273106

باقریان: نمیخواهیم عقیلی را سرکار بگذاریم

مدیرعامل سپاهان گفت: شاید در نهایت نظراتمان با عقیلی به هم نزدیک شود اما اگر هم نشد هر تصمیمی که قانون بگیرد آن را قبول می‌کنیم با این حال دلیلی ندارد این بازیکن را سر کار بگذاریم
باقریان: نمیخواهیم عقیلی را سرکار بگذاریم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، اصغر باقریان در رابطه با وضعیت هادی عقیلی گفت: بحث ما در رابطه با همه بازیکنان ضمن حفظ حرمت و شخصیت آنها این است که سیاست‌های باشگاه نیز براساس دیدگاه هیات مدیره و کادر فنی اعمال شود. یعنی اگر تصمیم گرفتیم با یک بازیکن به هر دلیلی قطع همکاری کنیم مشکلی به وجود نیاید. بنابراین سعی می‌کنیم کار را با حداکثر توافق و حسن ظن نسبت به یکدیگر خاتمه دهیم.

وی ادامه داد: یکبار دیگر تاکید می‌کنم که تمام تلاشمان در باشگاه سپاهان این است که ضمن حفظ حرمت بازیکنان با یک توافق فی مابین، قطع همکاری انجام شود اما اگر به هر دلیلی این امر محقق نشد بحث را به وادی قانون می‌سپاریم و هرچه که قانون حکم کند آن را خواهیم پذیرفت.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: سیاست کلی‌مان همین است حالا اگر بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارد در اولویت قرار می‌گیرد. بر همین اساس عقیلی هم سالها در سپاهان بازی کرده اما الان شرایطی پیش آمده که ادامه فعالیت برای او فراهم نیست پس باید ضمن احترام به یکدیگر به یک توافق همه جانبه برسیم.

باقریان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد سپاهان به نوعی در حال سرکار گذاشتن و وقت‌کشی در قبال هادی عقیلی است گفت: خیر دلیلی ندارد این کار را کنیم. شاید در نهایت نظراتمان به هم نزدیک شود اما اگر هم نشد هر تصمیمی که قانون بگیرد آن را قبول می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت پادوانی گفت: قرار بود این بازیکن امروز برای تعیین تکلیف به سپاهان بیاید که با تماسی که با مسئول امور بین الملل باشگاه داشت این امر را به شنبه موکول کرد.

باقریان در مورد اینکه آیا جریمه ۱۰ درصدی مهرداد محمدی صحت دارد یا خیر گفت: اصلا این موضوع صحت ندارد و به هیچ وجه چنین تصمیمی گرفته نشده و در مورد این موضوع صحبت نشده است.

وی در مورد اینکه تا چه اندازه به تیم امسال سپاهان امیدوار است گفت: به لحاظ مهره‌ای خیلی امیدوارم این تیم فقط نیاز به هماهنگی دارد تا بازیکنان با هم جفت و جور شوند تا در نهایت با تمام ظرفیت‌های ممکن به میدان بروند. کادر فنی نیز وظیفه‌اش را تا امروز به خوبی انجام داده و تمام تلاش خود را می‌کند تا این اتفاق بیفتد.


منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo8b9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد ویسی به مهاجم پرسپولیس جدی شد