تاریخ انتشار: 1395/05/23 16:12
کد خبر: 268009

بزودی بازیکنی با 200 میلیون پوند جابجا میشود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که به زودی انتقالی با 200 میلیون پوند، رکورد پوگبا را خواهد شکست ولی تیمش همچنان در چنین شرایطی قادر به رقابت با دیگر تیم‌هاست.
بزودی بازیکنی با 200 میلیون پوند جابجا میشود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / پوگبا با 89 میلیون پوند از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و این در حالیست که بزرگترین خرید آرسنال در این نقل و انتقالات، گرانیت ژاکا با 34 میلیون پوند بوده است. ونگر به انتقاد از شرایط فعلی نقل و انتقالات پرداخت و گفت که به زودی ارقامی نجومی در نقل و انتقالات مطرح خواهد شد.

او گفت:" خیلی طول نخواهد کشید که ارقام 150 میلیونی و 200 میلیونی مطرح خواهد شد. از وقتی من کارم را شروع کرده ام، بارها گفته ام که گاهی این نقل و انتقالات باید متوقف شوند و تا جایی که به پیشرفت فوتبال کمک می‌کنند، مشکلی با تزریق پول ندارم. چیزی که برایم جالب است این است که هر کسب و کار کوچکی به سختی به کار خود ادامه می‌دهد. ولی در کسب و کارهای بزرگ مثل گوگل، فیس بوک یا فوتبال و دیگر ورزش‌ها، نمی‌توان حد و حدودی برای ارقام قائل شد."

ونگر ادامه داد:" منچستریونایتد در کنار رئال مادرید ثروتمندترین باشگاه جهان است. در جهان باشگاه‌های زیادی نیستند که بتوانند با شرایط مالی آنها رقابت کنند ولی این خیلی تعیین کننده نیست زیرا در حال حاضر ما در زمین قادر به رقابت هستیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6zwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ری پاولور : سیمئونه باید روی نیمکت آرسنال بنشیند