تاریخ انتشار: 1395/10/03 15:27
کد خبر: 241068

کار بعضی ها در پیراهن آبی رسما تمام شد؛ مغضوب شده های منصوریان چه کسانی هستند؟

خشم سرمربی آبی پوشان کار دست چند استقلالی داده تا فهرست خروجی های نیم فصل کامل شود.
کار بعضی ها در پیراهن آبی رسما تمام شد؛ مغضوب شده های منصوریان چه کسانی هستند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، شانزدهم دی‌ به صورت رسمی باز می‌شود اما در فاصله تنها یک بازی تا پایان نیم‌فصل اول، اغلب تیم‌ها فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند و در فاز اول بیشتر در حال سبک سنگین کردن لیست فعلی خود هستند، لیستی که باید برای جذب مهره‌های جدید خالی شود.

استقلال هم می‌خواهد لیست خود را خالی کند اما این خانه‌تکانی و جابه‌جایی قبل از هر چیز مستلزم تعیین تکلیف کادرفنی است. اگر استقلال با علیرضا منصوریان ادامه بدهد، این خانه‌تکانی به دلخواه سرمربی فعلی خواهد بود اما فعلاً ماندن خود منصوریان هم معماست.

* 7 به علاوه 2 بازیکن نامزد جدایی

با این همه، گفته می‌شود منصوریان گزینه‌های خروجی تیمش را انتخاب کرده است. گفته می شود پس از شکست استقلال مقابل نفت تهران منصوریان انگیزه بالاتری برای عملی کردن لیست مازادش پیدا کرده است.

طبق شنیده های ما از باشگاه استقلال او به قدری از دست برخی بازیکنان استقلال ناراحت است که معتقد است بحران فعلی او از کم کاری بازیکنانی بوده که برای استقلال به میدان رفتند اما در نهایت مفید واقع نشدند.

همچنین گروه دیگری که مورد خشم منصوریان هستند سکونشینان تیم محسوب می شوند که به اعتقاد سرمربی استقلال تنها لیست او را پر کرده اند.

در نهایت نتیجه این است که از هر دو گروه باید بازیکنانی از استقلال جدا شوند. اگرچه منصوریان به دلیل در پیش بودن بازی حساس مقابل سپاهان فعلاً هر گونه لیست مازادی را تکذیب می‌کند اما نزدیکان او می‌گویند سرمربی استقلال 7 به علاوه 2 بازیکن را برای کنار گذاشتن 6 بازیکن نامزد کرده است.

* منطق می‌گوید 6 خروجی و 6 ورودی!

قانون می‌گوید هر تیمی می‌تواند به هر تعداد که دلش خواست بازیکن از لیست خارج کند اما از پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فقط 6 بازیکن وارد تیم می‌شوند... با این حساب عقلانی نیست خروجی‌ها بیش از 6 نفر باشند.

* یاد‌آوری‌ ورودی‌های احتمالی

با این همه استقلال 7 به علاوه 2 بازیکن را برای همین 6 مجوز کاندیدا کرده است. درباره ورودی‌های استقلال پیش از این خبر دادیم که یک مدافع چپ، یک مدافع میانی (پژمان منتظری)، یک هافبک میانی ‌(ایمان مبعلی یا داریوش شجاعیان)، دو مهاجم (سجاد شهباززاده و احتمالاً رحیم زهیوی) به علاوه روزبه چشمی کاندیدا‌های ورود هستند اما برای آوردن این 6 نفر، چه کسانی قرار است از تیم بروند؟

* تغییر در کدام پست‌هاست؟

از یک منبع موثق شنیدیم علیرضا منصوریان اگر در استقلال بماند و برای نیم‌‌فصل دوم هم سرمربی تیمی که خودش بست، باشد یک مدافع میانی، دو مدافع کناری، یک هافبک دفاعی، یک هافبک میانی و دو مهاجم به علاوه دو بازیکن از زیر 23 سال و زیر 21 سال را برای خروج کاندیدا کرده که در نهایت از این جمع به تعداد نفراتی که جذب کند، بازیکن از لیست خارج می‌شود.

* این 7 به علاوه 2 نفر

آمادگی تکذیب این خبر را داریم (!) چون استقلال هنوز یک بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل اول دارد و طبیعی است منصوریان نگران حواشی باشد اما برابر با شنیده‌های ما محمدامین‌ حاج‌محمدی، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، فرشید باقری، بختیار رحمانی، آرش افشین و بهنام برزای 7 بازیکن صاحب‌نام نامزد شده برای خروج از لیست استقلال هستند که به آنها باید امید نورافکن و میعاد یزدانی را هم اضافه کرد.

* جدا شده‌های قطعی و فرضی!

در نگاه اول به نظر می‌رسد استقلال در نهایت از این جمع حاج‌محمدی، مجیدی، افشین، برزای، باقری و یزدانی را کنار بگذارد و رحمانی، نورافکن و کریمی را حفظ کند اما به هر حال هنوز احتمال تغییر در لیست خروجی‌های تیم وجود دارد، مثلاً اگر شهباززاده و زهیوی نیایند، حذف کردن افشین و برزای چندان منطقی نیست ولی در نقطه مقابل اگر استقلال مبعلی و شجاعیان را بگیرد، حفظ بختیار که در بازی نفت هم در ترکیب اصلی نبود، منطق ندارد. فعلاً همه چیز در حد گمانه‌زنی است ولی شمارش معکوس برای خانه‌تکانی آغاز شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpm55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان توجه کند؛  استقلال مشکل فنی ندارد، چاره  کار جایی دیگر است
برخی از بازیکنان آبی پوش نیاز به روانشناختی دارند