تاریخ انتشار: 1395/10/03 13:08
کد خبر: 241098

مهاجری: ۱۰ تا ۱۲ بازیکن را مدنظر داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید هدف این تیم کسب ۲۰ امتیاز در نیم فصل اول بود که با برد مقابل ذوب آهن هم به هدف‌شان نخواهند رسید.
مهاجری: ۱۰ تا ۱۲ بازیکن را مدنظر داریم

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم، اظهار کرد: خدا را شکر بازیکنان از شرایط خوبی بهره می‌برند و آماده بازی مقابل ذوب آهن هستند. ما در بازی‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس داشتیم به حق‌مان نرسیدیم. در بازی با پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و در ثانیه‌های آخر بازی را واگذار کردیم و در مقابل استقلال نیز خطرناک‌ترین موقعیت بازی را تیم پدیده داشت که مهاجم ما در مصاف تک به تک با رحمتی موفق نبود و نتوانستیم از شکست فرار کنیم.

 

او ادامه‌ داد: بازیکنانم در تمرینات خوب ظاهر شدند و بارها نکاتی که در مقابل ذوب آهن باید رعایت کنیم را به آن‌ها گوشزد کردم. روی تمرینات پوشش بازیکنان و جابه‌جایی آن‌ها کار کردیم و اگر بازیکنان پدیده غفلت نکنند می‌توانیم جلوی این تیم اصفهانی موفق ظاهر شویم.

 

سرمربی پدیده درباره نیم فصل اول نیز گفت‌: ما تا الان پانزده امتیاز کسب کرده‌ایم در حالی که پیش‌بینی ما پیش از شروع فصل ۲۰ امتیاز بود. اگر ذوب آهن را ببریم ۱۸ امتیازی می‌شویم و هنوز دو امتیاز کم داریم. تیم ما با قرعه بدی روبه‌رو شد. ما در بازی‌های ابتدایی فصل در چهار بازی در خارج از خانه به مصاف حریفان رفتیم و تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند به تیم‌های مدعی هم‌چون تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال و حتی ذوب آهن خوردیم. در بازی‌های آتی کارمان راحت‌تر است و از هفت بازی شش دیدار را در ورزشگاه ثامن به میدان خواهیم رفت.

 

وی درباره فهرست خروجی و ورودی این تیم در نیم فصل نیز گفت‌: با بازیکنان‌مان بعد از بازی با ذوب آهن صحبت خواهیم کرد. اگر مایل به همکاری باشند با آن‌ها به تعامل می رسیم و همکاری را ادامه می‌دهیم، ولی در غیر این صورت این بازیکنان از فهرست تیم خارج می‌شوند. برای فهرست ورودی نیز ۱۰ – ۱۲ بازیکن را مدنظر داریم و بعد از پایان نیم فصل با آن‌ها وارد مذاکره خواهیم شد و تا قطعی نشدن انتقال آن‌ها به پدیده نمی‌توانم اسامی آن‌ها را به رسانه‌ها بگویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2786pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانی نیم فصل برای پرسپولیس بهتر است یا خرید خوب؟!