تاریخ انتشار: 1395/10/27 18:30
کد خبر: 235498

مقابل استقلال فقط و فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت که تیمش مقابل استقلال تهران فقط برای برد بازی خواهد کرد.
مقابل استقلال فقط و فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم

سید اکبر پورموسوی در خصوص حضور در کلاس‌های مربیگری و اینکه غیبت در تمرینات برای استقلال خوزستان مشکل‌ساز نخواهد شد گفت: باید در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کردیم و چاره‌ای نبود. در غیاب من، همکارانم تمرینات را جلو بردند و کاملا هم با یکدیگر هماهنگ بودیم. مشکلی در این زمینه احساس نخواهد شد و تیم ما آماده بازی با استقلال تهران است.

او در خصوص دیدار فردا با همنام تهرانی تأکید کرد: بازی رفت را بردیم اما هر بازی تفاوت‌های خاص خودش را دارد. ما بازی قبلی را باختیم ولی اصلا مستحق شکست نبودیم و حقمان گرفتن سه امتیاز بود. حالا باید خودمان را آماده بازی با استقلال تهران کنیم و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم.

پورموسوی در مورد اینکه آیا آنها به تساوی هم راضی هستند اظهار داشت: برای برد بازی می‌کنیم و مساوی هم به دردمان نمی‌خورد. در بازی قبلی شکست خوردیم و حالا باید جبران کنیم به همین دلیل مقابل استقلال یک بازی تهاجمی انجام خواهیم داد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص جدایی رحیم زهیوی گفت: اولین نفر خودم با جدایی او موافقت کردم. او برای تیم ما زحمت کشید و حقش بود که لژیونر شود، من برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران و استقلال خوزستان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278lo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس جواب شدند