تاریخ انتشار: 1402/03/22 15:14
کد خبر: 4550

تغییر ماموریت مهم سعید مهری، از استقلال به تیم ملی

گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
تغییر ماموریت مهم سعید مهری، از استقلال به تیم ملی

  سعید مهری  این فصل دو نیمه متفاوت در استقلال داشت. ابتدا به او اعتماد نمی شد و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می آمد. نتیجه این شد که در نیم فصل نخست استقلال با 15 گل زده در 15 بازی معدل گل یک بازی در هر بازی را برای خود به ثبت رساند. اما زمانی که ریکاردو ساپینتو به بازی سعید مهری و آرش رضاوند در جلوی روزبه چشمی رسید، استقلال در فاز تهاجمی تبدیل به تیم دیگری شد. تیمی که در پایان با 52 گل زده عنوان بهترین تیم در فاز تهاجمی را به خود اختصاص داد. بله درست محاسبه کرده اید. استقلالی که در دور رفت 15 گل زده بود، در دور برگشت بیش از دو برابر یعنی 37 بار گلزنی کرد که یکی از دلایل موقعیت سازی خوب از سوی سعید مهری بود. البته در برخی از بازی ها نیز چهره گل زن را به خود می گرفت که کار را تمام کند. مثل دیدار با پارس جنوبی که کار گره خورده بود و ضربه سعید مهری کار را تمام کرد.

سعید مهری پیش از حضور در استقلال هم بازی در تیم بزرگ را تجربه کرده بود. تراکتور. حالا او این ماموریت مهم یعنی گلسازی را باید با خود به تیم ملی ببرد. اتفاقی که اگر تکرار شود، موجب اعتماد امیر قلعه نویی به این هافبک آذری می شود. سعید در آخرین حضور در ترکیب استقلال که در دربی حذفی بود و در ثانیه های پایانی بازی توپ را دقیق روی سر محمد حسین مرادمند فرستاد و ضربه این  مدافع پش تاخته  هم تبدیل به گل شد تا قهرمانی تیم پرسپولیس به وقت های اضافه کشیده شود. حالا سعید با فراموشی از دست دادن دو جام در لیگ برتر و حذفی در آغاز یک راه تازه قرار گرفته است. این بار جنگندگی او در میانه زمین و پاس هایی که می دهد، می تواند یک ارمغان بزرگ تر برای تیم و وی داشته باشد. قهرمانی در جام ملت ها. کاری که شاید سخت باشد اما سعید مهری در استقلال نشان داد، بازیکن با حوصله ای است و با حضور همزمان در دفاع و حمله می تواند نگاه هر مربی را به خود جلب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279yv4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوگانه عجیب ژنرال در تیم ملی؛ هافبک ناموفق‌تر استقلال پسندیده شد!