تاریخ انتشار: 1395/11/11 12:43
کد خبر: 232574

چرا آندو اصرار داشت به استقلال بیاید

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: آندو به لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است اما چون می‌خواست به استقلال برود و در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند ما اجازه جدایی به این بازیکن دادیم.
چرا آندو اصرار داشت به استقلال بیاید

به گزارش فرتاک ورزشی، فرهاد کاظمی در خصوص شرایط تیم ماشین‌ سازی تبریز اظهار داشت: هر روز که می‌گذرد شرایط تیم ماشین‌سازی بهتر می شود و بازیکنان به یک وفاق رسیده‌اند. از هیئت مدیره و مدیرعامل هم تشکر می‌کنم که در این مدت ما را حمایت کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه همه مسئولان باشگاه دست به دست هم داده‌اند تا تیم ماشین‌سازی بتواند روزهای موفق‌آمیزی را رقم بزند. من شک ندارم که این گونه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص عملکرد خوب حاج‌محمدی در بازی مقابل تراکتورسازی تصریح کرد:‌ حاج‌محمدی بازیکن خیلی خوبی است و در بازی‌های بعدی نه تنها این بازیکن بلکه سایر بازیکنان هم بهتر بازی خواهند کرد.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی آندو به ضرر ماشین سازی خواهد بود یا خیر خاطرنشان کرد: آندو به لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است اما چون می‌خواست به استقلال برود و در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند ما اجازه جدایی به این بازیکن دادیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bjnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجدی: کار استقلال در ماه‌های آینده خیلی سخت است