تاریخ انتشار: 1396/01/20 18:03
اختصاصی| کارنامه درخشان شهرداری کاشان در لیگ دو؛
کد خبر: 218250

8 هفته بدون شکست مقابل گربه سیاه شکسته می‌شود؟!

تیم فوتبال شهرداری کاشان 8 هفته را بدون شکست سپری کرده است و این یک رکورد برای حسین اشرف و شاگردانش در تیم شهرداری محسوب می شود.
8 هفته بدون شکست مقابل گربه سیاه شکسته می‌شود؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال شهرداری کاشان طی 8 هفته شکست ناپذیری 4 هفته در انتهای مرحله اول و 4 هفته از مرحله نهایی لیگ دو را بدون اینکه شکستی در پرونده اش به ثبت رسیده باشد سپری کرده و کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته است.

کاشانی ها در این 8 هفته 4 پیروزی مقابل تیمهای استقلال آبی تهران، نفت نوین آبادان، داماش گیلان و برق نوین شیراز کسب کردند و 4 مساوی نیز مقابل شهرداری بندرعباس، نفت امیدیه، شهرداری فومن و داماش گیلان کسب کردند.

تیم شهرداری کاشان در این 8 هفته 12 بار دروازه حریفان خود را بازکرده است و تنها 4 بار دروازه اش باز شده است که بیانگر خط حمله قوی و خط دفاع مستحکم تیم شهرداری کاشان است.

از12 گلی که شهرداری کاشان در این 8 هفته به ثمر رسانیده است  5 گل به داماش گیلان زده که 4 گل آن در بازی برگشت دو تیم  در دور اول بازیها که با پیروزی 4 بر صفر شهرداری کاشان به پایان رسید  و یک گل نیز در بازی هفته گذشته دور دوم که با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

شهرداری کاشان طی این 8 هفته 4 گل دریافت کرده است که هر 4 گل را در دور نهایی دریافت کرد، 3 گل در بازی دور نهایی با نفت امیدیه که دو تیم 3 بر 3 مساوی شدند و یک گل در مساوی یک بر یک هفته گذشته با داماش بود.

آمار و ارقام 8 بازی متوالی گذشته تیم شهرداری کاشان بیانگر قدرت تیم شهرداری کاشان در خطوط سه گانه دفاع و هافبک و خط حمله کاشانی ها است.

اکنون باید منتظر ماند تا چهارشنبه هفته جاری 23 فروردین ماه که شهرداری کاشان در هفته پنجم و آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی لیگ دو کشور در ورزشگاه  امیرکبیر کاشان مقابل تیم شهرداری ماهشهر چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.

نتیجه  دو بازی رفت و برگشت مرحله اول لیگ  این دو تیم به سود شهرداری ماهشهر بوده است، شهرداری کاشان در بازی رفت در زمین چمن ورزشگاه شهید فکری کاشان 2 بر 1 نتیجه را واگذار کرد و در بازی برگشت نیز در ماهشهر با یک گل نتیجه را واگذار کرد و اکنون دو تیم چهارشنبه هفته جاری 23 فروردین در مرحله نهایی مسابقات این بار  در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برای سومین بار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت، شهرداری ماهشهر برای اولین بار در ورزشگاه امیرکبیرکاشان به میدان می رود و بهترین فرصت برای انتقام شهرداری کاشان ازهمتای ماهشهری خودش است.        

لازم به ذکر است، دو تیم شهرداری کاشان و شهرداری ماهشهر در هفته پنجم و آخرین هفته از دور رفت مرحله نهایی لیگ دو کشور چهارشنبه هفته جاری 23 فروردین ماه در ورزشگاه امیرکبیر کاشان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم شهرداری کاشان بلافاصله به ماهشهر خواهد رفت  تا چهارشنبه 30 فروردین بازی برگشت  خود را مقابل شهرداری ماهشهر در ماهشر برگزار کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mnyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض شدید باشگاه شهرداری کاشان به وضعیت داوری
اختصاصی| کمک مربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

زور علی فلاح به یاران حسین اشرف نرسید
اختصاصی| تساوی شهرداری فومن مقابل شهرداری کاشان؛

شهرداری کاشان را به هتل شهر خودش راه ندادند
اختصاصی| بغض سرمربی شهرداری کاشان ترکید؛

بی‌توجهی مسئولین کاشانی در قبال تیم شهرداری
اختصاصی| کی بود کی بود، من نبودم!