تاریخ انتشار: 1396/02/03 18:18
کد خبر: 215174

مدافعی که کارش با پرسپولیس تمام شده است

مدافعی که کارش با پرسپولیس تمام شده است

در شب قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس، اعلام خبر توافق با خریدهای جدید این تیم باعث شد گمانه زنی‌ها درباره پرسپولیس فصل آینده بیشتر شود. اولین بازیکنانی که بحث توافق نهایی آن‌ها با پرسپولیس مطرح شد، گادوین منشا و سعید آقایی بودند. در مورد منشا، با توجه به اینکه او فصل پیش در ایران بازی کرده و شامل قانون منع ورود بازیکنان خارجی نمی‌شود مشکلی وجود ندارد اما قرارداد آقایی با گسترش فولاد حضور او در پرسپولیس را سخت می‌کرد.

 

آقایی قبل از اعزام به خدمت سربازی، با گسترش فولاد قرارداد داشت و پس از پایان خدمتش باید به این باشگاه برمی‌گشت. با این وجود، بر اساس توافق دو باشگاه آقایی در تراکتورسازی ماند و حالا این فرضیه شده بود باید تا پایان قراردادش به گسترش فولاد برگردد. با این وجود، به نظر می‌رسد آقایی مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد.

 

زمانی که قرار شد آقایی در تراکتورسازی بماند، مدت باقی مانده قراردادش را از گسترش فولاد خرید. این توافق، به صورت مالی انجام شد و دیگر آقایی بازیکن گسترش فولاد محسوب نمی‌شود. تراکتورسازی یا آقایی، باید این مبلغ را به گسترش پرداخت کنند اما در هر صورت، او مشکلی برای بازی در پرسپولیس نخواهد داشت و بعد از دو فصل شایعه حضورش در جمع سرخپوشان تهران، این فصل می‌تواند پیراهن تیم برانکو را بپوشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mppv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لو رفت: توافق دو ساله پرسپولیس با 3 بازیکن