تاریخ انتشار: 1395/08/22 21:39
کد خبر: 249474

شکست سنگین شهباز نوژان مقابل قشقایی/ خروج قشقایی از بحران!

عصر امروز در یک بازی از گروه اول تیم های قشقایی شیراز و شهباز نوژان البرز به مصاف هم رفتند،که این بازی در پایان با نتیجه 4 بر 0 به نفع تیم قشقایی رقم خورد.
شکست سنگین شهباز نوژان مقابل قشقایی/ خروج قشقایی از بحران!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم قشقایی در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر 1 از تیم سپهر نقش جهان شکست خورد تا روند ناکامی این تیم ادامه داشته باشد و 4 باخت متوالی داشته باشد.در مقابل تیم شهباز نوژان اصلا وضعیت خوبی ندارد و به جز هفته اول که بازی خود را برد،در 9 هفته بعدی 9 باخت داشته.تیم قشقایی در بازی قبلی خود با 5 گل از فولاد نوین شکست خورد.

قشقایی ها که با برد پرسپولیس در جام حذفی برای خود اسم و رسمی پیدا کرد.در چهار هفته متوالی چهار باخت داشت و در بحران بود،امروز با یک بازی تماشگر پسند و زیبا توانست یک برد خوب را در خانه و جلوی تماشگران خود بدست آورد.تیم قشقایی با این برد توانست در 9 بازی به 8 امتیاز برسد و در رده 11 قرار گیرد.

در مقابل تیم شهباز نوژان که از همین حالا قافیه را باخته و با این وضعیت سقوطش مسجل است.شهباز نوژانی ها با 9 باخت بیشترین باخت را در بین همه تیم های لیگ دو امسال را دارد،با 3 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.این تیم در 9 بازی 29 گل دریافت کرده و 3 گل زده دارد که نشان از یک تیم کاملا ناهماهنگ و بدون برنامه است.

گلزنان این بازی: اکبر صفری و هادی خادم هرکدام 2 گل در این بازی به ثمر رساندند.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nqdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی اسدی: بعد از بازی با پرسپولیس از نظر روحی اشباع شدیم/ هواداران قشقایی بی نظیرند