تاریخ انتشار: 1396/05/16 23:47
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 190426

احمد نخعی: سه پنالتی ما در بازی گم شد/ داور مسابقه نتوانست بازی را مدیریت کند!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد.
احمد نخعی: سه پنالتی ما در بازی گم شد/ داور مسابقه نتوانست بازی را مدیریت کند!

 احمد نخعی سرمربی تیم مس کرمان بعد از دیدار با شهرداری تبریز اظهار داشت: بازی، بازی خوبی نبود با توجه به حساسیت های هفته اول لیگ دسته اول و مشخص بود بازی خوبی نباشد. ما از موقعیت های خودمان استفاده کردیم و به گل رسیدیم ضمن اینکه داور مسابقه در ۳ صحنه بازی ۳ پنالتی ما را نگرفت و اگر آن ۳ پنالتی گرفته میشد نتیجه بهتر از این بود.

نخعی در مورد گل اول که به شکل مشکوک به وضعیت آفساید زده شده گفت: به نظر من اصلا آفساید نبود و مهاجم ما از پشت مدافع حریف به توپ رسید. راجب بحث داوری هم اگر اجازه بدهید صحبت نکنم اما در کل داور نتوانست بازی را به شکل صحیح مدیریت کند. در بعضی از صحنه ها به خصوص صحنه های پنالتی هایی که برای ما اتفاق افتاد نگرفت و واقعا فکر می کنم آن صحنه ها پنالتی بود، اما اگر به انصاف صحبت کنم برای تیم شهرداری تبریز هم بد سوت زد.

نخعی افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و دست تک تک آنها را میفشارم. مهم ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم البته گرچه بازی خوبی ارائه ندادیم در مورد تیم شهرداری تبریز هم باید بگویم تیم شهرداری تبریز یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول می باشد البته نوع فوتبالش مستقیم بود اما بازیکنان بسیار خوبی دارد. بازیکنان جوان و تنومندی هستند. من فکر می کنم تیم شهرداری تبریز در آینده حرف برای گفتن خواهد داشت.

خبرنگار: "امیر قادری "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pnv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری تبریز-مس کرمان؛ اقتصادی بازها به هم رسیدند!
رونمایی از تیم نخعی در تبریز؛

مس کرمان چهارشنبه به مصاف اکسین البرز می‌رود
نخعی: در بعضی از پست‌ها به جمع‌بندی کامل رسیده‌ایم؛