تاریخ انتشار: 1396/03/25 02:13
کد خبر: 203550

کار شاگردان کی روش هنوز تمام نشده است/ رکورد را حفظ می کنیم/ بیرانوند و سیدجلال مهم ترین عنصر حفظ رکورد

کار شاگردان کی روش هنوز تمام نشده است/ رکورد را حفظ می کنیم/ بیرانوند و سیدجلال مهم ترین عنصر حفظ رکورد

 تیم ملی اما با نمایش‌هایی خیره‌کننده و نتایجی درخشان، فقط تا خرداد برای قطعی‌کردن صعود به روسیه منتظر ماند. 6 پیروزی و 2 تساوی در 8 مسابقه، ایران را در جایگاه دومین تیم صعودکننده و سومین تیم حاضر در جام‌جهانی 2018 قرار داد.

صعود بی‌دغدغه، اولین ماموریت تیم ملی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی بود. ماموریتی که با موفقیت کامل به پایان رسید. تحمیل دومین شکست به ازبکستان در دومین مسابقه با این تیم، رقص پرچم‌های سه رنگ در آزادی را رقم زد و ایران را به جام جهانی برد.

دومین ماموریت ایران در این مرحله، سرگروهی بود. تیم اول آسیا به اندازه‌ای بهتر از رقبا بود که هیچ اتفاقی به جز صدرنشینی در پایان این مرحله و تجربه یک صعود مقتدرانه، برای هواداران‌اش پذیرفتنی به نظر نمی‌رسید. با شکست کره جنوبی در مسابقه شب گذشته روبروی قطر، صدرنشینی ایران در گروه نیز قطعی شد. حالا اگر تیم ملی در هر دو مسابقه پیش رو نیز شکست بخورد و کره جنوبی در هر 2 مسابقه به برتری برسد، باز هم خطری صدرنشینی تیم ملی را تهدید نخواهد کرد.

سومین و آخرین ماموریت تیم ملی اما در 2 مسابقه آینده نیز ادامه خواهد داشت. تیم ملی در 8 مسابقه قبلی دروازه‌اش را بسته نگه داشت و حالا این شانس را دارد که با دو کلین‌شیت دیگر در جدال با سوریه و کره جنوبی، بدون دریافت حتی یک گل به جام‌جهانی قدم بگذارد. تا یک هفته قبل، انگلیس ساوت گیت نیز در همه دیدارهای مقدماتی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود اما گل‌های گریفیت اسکاتلندی، موجب فروپاشی دروازه جو هارت باشند تا ایران تنها تیم بدون گل خورده در مرحله مقدماتی لقب بگیرد. 10 کلین‌شیت در 10 مسابقه، می‌تواند رکوردی خارق‌العاده و جاودانه برای تیم ملی ایران باشد. ماموریت به دست آوردن این دو رکورد، موجب خواهد شد ستاره‌های ایرانی هر دو مسابقه باقی‌مانده در این مرحله را کاملا جدی بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v8ag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشت بازی هشت ترکیب متفاوت/ کی روش کارش را خوب بلد است