تاریخ انتشار: 1396/04/05 22:47
کد خبر: 200626

رقیب سرسخت برانکو در آسیا/ مربی برتر اروپایی ها

رقیب سرسخت برانکو در آسیا/ مربی برتر اروپایی ها

سرگئی ربروف سرمربی سابق دیناموکیف و ستاره تیم ملی اوکراین به عنوان گران‌ترین مربی این فصل لیگ عربستان هدایت الاهلی را بر عهده گرفت و رسما جانشین کریستین گروس سوئیسی شد تا در تیم پرطرفدار شهر جده انقلاب بزرگی ایجاد کند و دوباره این باشگاه را به عنوان مدعی اول کسب جام در فوتبال عربستان و آسیا تبدیل کند.

ربروف 43 ساله در حالی رقیب برانکو ایوانکوویچ و قهرمان ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد که با وجود سن پایین جزو شناخته شده‌ترین مربیان فوتبال  دنیا محسوب می‌شود چون قبل از برکناری از هدایت دیناموکیف از سوی اتحادیه فوتبال اروپا جزو 20 مربی خلاق و خوش فکر قاره سبز انتخاب شده بود.

سرگئی ربروف که با قراردادی دو و نیم میلیون یورویی هدایت الاهلی را در دست گرفته روز چهارشنبه هفته جاری وارد جده می‌شود تا در کنار سه دستیار به نام های ویسنته گومز (پرتغالی) عیسی پیندو و آیدو در بازدید از امکانات باشگاه مراحل آغاز تمرینات پیش فصل الاهلی را استارت بزنند.

با این تعاریف برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش در پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رویارویی دشواری با ربروف اوکراینی و شاگردانش در الاهلی خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vx96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسقط مکانی برای نا امیدی پرسپولیس!

فردا روزی حساس برای پرسپولیس و هوادارانش
8 تیم برتر آسیا در انتظار شناختن رقیبان؛