تاریخ انتشار: 1402/04/15 20:58
کد خبر: 3150

گزینه‌های جانشینی آنچلوتی در رئال مادرید را بشناسید

پس از قطعی‌شدن جدایی «کارلو آنچلوتی» از رئال مادرید در تابستان آینده، نام چهار گزینه برای هدایت کهکشانی‌ها مطرح شده است.
گزینه‌های جانشینی آنچلوتی در رئال مادرید را بشناسید

روز گذشته (چهارشنبه) تلاش‌های «ادنالدو رودریگز» رئیس فدراسیون فوتبال برزیل برای جذب کارلو آنچلوتی نتیجه داد و این مربی ایتالیایی با پایان قرارداد خود با رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۴، هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را بر عهده خواهد گرفت.

«جوزپ پدره‌رول» خبرنگار و مجری مشهور اسپانیایی می‌گوید کار انتخاب گزینه‌های جانشینی آنچلوتی در رئال مادرید آغاز شده و سه ستاره سابق و سرمربی کهکشانی‌ها، جزو گزینه‌های «فلورنتینو پرز» رئیس این باشگاه هستند.

 

گفته شده نام «آلوارو آربه‌لوآ» سرمربی تیم جوانان رئال مادرید، «رائول گونزالس» اسطوره کهکشانی‌ها و سرمربی فعلی تیم امید رئال مادرید و «ژابی آلونسو» سرمربی تیم بایرلورکوزن در میان گزینه‌های هدایت پرافتخارترین تیم اروپا به چشم می‌خورد.

 

پدره‌رول با این حال می‌گوید: «اگر به کاری که پرز دوست دارد انجام دهد نگاه کنیم، ژوزه مورینیو هم می‌تواند یک گزینه باشد».

 

مورینیو ۶۰ ساله که هم‌اکنون هدایت رم را بر عهده دارد، در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ سرمربی کهکشانی‌ها بود و همراه با این تیم چهار جام از جمله قهرمانی لالیگا را کسب کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zwg3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دل‌بوسکه: رئال مادرید در صورت پیروزی در ال‌کلاسیکو گام مهمی برای قهرمانی برخواهد داشت