تاریخ انتشار: 1395/11/02 22:18
کد خبر: 234429

خطری که پرسپولیس وستاره هایش را تهدید می کند

پرسپولیس در بهمن ماه بازیهای بسیار حساسی پیش رو دارد که می تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص نماید ولی یک مشکل پیش روی این تیم بوده که آنها را نگران کرده است.
خطری که  پرسپولیس وستاره هایش را تهدید می کند

پرسپولیس تهران در بهترین شرایط موجود بسر می برد و اگر مشکل خاصی برایش پیش نیاید شاید در همین بهمن ماه و تا قبل از آغاز اسفند با توجه به بازی های مستقیمی که با حریفان مدعی دارد، سرنوشت قهرمانی را مشخص و جشن قهرمانی را در چندین هفته مانده به پایان بازی ها برگزار نماید.

برای نیل به این هدف بزرگ که برانکو و شاگردانش در سر دارند، باید تمامی ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشند که مهم ترین آنها؛ در اختیار داشتن ستاره ها تا پایان رقابت ها خواهد بود به خصوص در بازیهای چند هفته اخیر که می تواند مسیر قهرمانی سرخپوشان را مشخص می کند.

تنها مشکل موجود بر سر راه این تیم وجود 9 بازیکن تاثیرگذار می باشد که در آستانه دریافت سومین کارت زرد و محروم از بازی های پیش رو می باشند که این می تواند دغدغه برانکو را بیشتر نماید.

ستاره های پرسپولیس در آستانه محرومیت:علیرضا بیرانوند،  سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، علی علیپور،  فرشاد احمدزاده می باشند.

 به هر حال این بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت می باشند و این در حالی است که دیدار های هفته‌ های آتی این تیم به حساس‌ ترین و فیزیکی ترین شرایط خود خواهد رسید و این مساله خطر را برای آنها بیش از پیش خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5bje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی شدن این دو فوق ستاره؛ به نفع پرسپولیس است یا به ضررش؟!