تاریخ انتشار: 1395/11/29 02:22
حمایت شویم مثل قهرمانی در ایران خواهیم بود 
کد خبر: 228577

شیرزادی: با وجود بی پولی خوب کار کردیم 

مدافع استقلال خوزستان می گوید ما هم یکی از تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستیم و مسئولین فوتبال ایران نیم نگاهی هم به ما داشته باشند تا بتوانیم در این مسابقات خودی نشان دهیم.
شیرزادی: با وجود بی پولی خوب کار کردیم 

 پیمان شیرزادی مدافع چپ استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی در خصوص رفتن یا نرفتن تیمش به رقابت های آسیایی گفت: کادرفنی استقلال خوزستان به بچه های تیم گفته اند که ساعت 4 بامداد به کشور عمان سفر خواهیم کرد اما ما در شرایطی به این سفر می رویم که هیچ پولی دریافت نکرده ایم و با انتظار وعده مالی به رقابت های آسیا می رویم.


وی در ادامه افزود: شاید هزینه سفر ما فراهم شده باشد که آن هم مشخص نیست از کجا و به چه صورت بوده است اما واقعا بچه ها با چه روحیه ای می خواهند به این سفر بروند در حالی که جیب هایشان خالی است و سرهایشان پیش خانواده شان پایین.


او با گلایه از وضعیت فوتبال ما می گوید: سوالم از مسئولین فدراسیون فوتبال این است تیمی که سال گذشته قهرمان شده و حالا قرار است در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نباید از سوی مسئولین استان، فدراسیون یا هر نهاد و ارگان دیگری حمایت شود. فوتبال ایران فقط در پرسپولیس و استقلال خلاصه می شود؟ ما یکسال زحمت کشیدیم تا به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم، نباید با ما مثل تیم های پایین جدولی برخورد کنند. استقلال خوزستان حتی با همین بضاعت کم مالی در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و باز هم می تواند در جمع مدعیان بالای جدول قرار بگیرد. البته اگر شرایط مالی در خوزستان مساعد باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5rqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در آستانه انصراف از لیگ قهرمانان آسیا؟