تاریخ انتشار: 1395/08/29 11:26
کد خبر: 248305

پیشنهادی بدهید که نتوانم رد کنم!

جرارد پیش از به توافق رسیدن با دانز می‌خواهد مطمئن شود که آنها برای رفتن به لیگ برتر مصمم هستند و همه امکانات لازم در این زمینه را در اختیارش خواهند گذاشت.
پیشنهادی بدهید که نتوانم رد کنم!

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، استیون جرارد با علاقه‌مندی باشگاه لیگ یکی «ام کی دانز» مواجه شده که در جست‌وجوی یک مربی جدید است اما به آنها گفته که باید میزان پیشنهاد‌شان به قدری بالا باشد که او نتواند با آن مخالفت کند. این باشگاه از زمان اخراج کردن کارل رابینسون به دنبال یک مربی دیگر است و جرارد بعد از تمدید نشدن قراردادش با لس‌آنجلس گلکسی حالا مصمم است که راه خودش را در عرصه مربیگری پیدا کند. جرارد پیش از به توافق رسیدن با دانز می‌خواهد مطمئن شود که آنها برای رفتن به لیگ برتر مصمم هستند و همه امکانات لازم در این زمینه را در اختیارش خواهند گذاشت.

 

جرارد با پیت وینکلمن، رئیس این باشگاه، مذاکراتی داشته تا هدایت این تیم دسته سومی که در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد را بر ‌عهده بگیرد. بسیاری از هواداران لیورپول انتظار داشتند که هافبک اسطوره‌ای تیم‌شان به آنفیلد برگردد و اظهارات یورگن کلوپ هم در این مورد دلگرم‌کننده بود اما لیورپول هنوز به جرارد پیشنهادی نداده و مذاکره‌ای هم صورت نگرفته و به نظر نمی‌آید که تا بعد از برنامه فشرده بازی‌های سال نو هم اتفاقی در این زمینه رخ بدهد. به این ترتیب بخت اول به دست‌ آوردن جرارد متعلق به دانز است.

 

رایان گیگز و فرانک لمپارد دو بازیکن بزرگ دیگر لیگ برتر هستند که این باشگاه در ابتدا آنها را برای نیمکت خود در نظر گرفته بود. جرارد مصمم است که به طور حرفه‌ای وارد کار مربیگری شود و مدرک «A» یوفا خودش را هم به تازگی گرفته که به او اجازه این کار را می‌دهد. در عین حال به این خاطر که هنوز 36 ساله و علاقه‌مند به بازی کردن است می‌تواند نقش بازیکن- مربی را هم ایفا کند. به همین خاطر است که دانز از این جهت بهترین گزینه برای او است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akjxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر برانکو درباره امید عالیشاه؛ دلیل نیمکت نشینی امید چه بود