تاریخ انتشار: 1395/09/10 00:36
کد خبر: 246077

وقتی سرخابی ها بر روی کاکل ستاره های کاغذی می چرخند!

سرخابی های پایتخت به بخشی زا زندگی مردم ایران تبدیل شده اند تازه اگر تیفوسی ها را استثنا بگیریم که ممکن است دست به هر کاری بزنند.
وقتی سرخابی ها بر روی کاکل ستاره های کاغذی می چرخند!

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال و پرسپولیس ده ها سال است که به عشق این مردم در حوزه فوتبال تبدیل شده اند و این موضوع پیر و جوان، دختر و پسر، زن و مردم، با سواد و بی سواد و... ربط نداشته و اکثر مردم ایران را در گیر خود کرده است.

پیروزی آنها موجی از خوشحالی و فراهم نمودن شور و نشاط در جامعه می شود و شکست آنها هم که دیگر مصیبت های خاص خود را دارد و معلوم نیست تا چند روز تکلیف طرفداران تیم بازنده چه حال و روزی خواهند داشت و این یعنی نتیجه این دو تیم با گوشت و پوست و خون این مردم عجین  و حتی در زندگی روزمره آنها تاثیر گذار است.

حالا تصور کنید که این مردم عاشق که بی صبرانه منتظر کسب نتیجه تیم مورد علاقه خود می باشند، سرنوشت خود را در ساق های کسانی دنبال می کنند که به آنها می گویند ستاره، ولی شاید ستاره هایی باشند کاغذی که تنها فقط بر روی کاغذ می شود به آنها گفت ستاره و دیگر هیچ!

آنها میلیاردی پول می گیرند تا حداقل بخشی از شادیهای این مردم را تامین نمایند ولی متاسفانه علی رغم تمامی توجه ای که به آنها می شود، کوچکترین تعصبی به تیم نداشته  و با چند دلار بیشتر به تیم پشت کرده و به قول معروف طاقچه بالا می گذارند! براستی باید برای این گونه ستاره های کاغذی غش و ضعف کرد؟!

مدیران سرخابی کاش از این به بعد قدری بیشتر دقت کنند تا بازیکنان بی انگیزه و بی تعصب به این دو تیم ورود نکنند چون حضور این بازیکنان با روح و روان مردم بازی  می کند و این هواداران هستند که باید تاوان بدهند.

 

نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aknvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دربی 83؛ رحمتی نگران تر همه