تاریخ انتشار: 1395/10/09 13:43
کد خبر: 239553

راموس – واران؛ زوج کامل خط دفاعی کهکشانی‌ها

با توجه به احتمال فراوان جدایی په په، به نظر می رسد در سالهای آینده زوج واران و راموس در قلب خط دفاعی مادریدی ها خودنمایی خواهد کرد.
راموس – واران؛ زوج کامل خط دفاعی کهکشانی‌ها

  ، تمدید قرارداد په په تاکنون رخ نداده و با توجه به اتمام قرارداد مدافع پرتغالی در سال 2017، احتمال جدایی او روز به روز بیشتر می شود.

اما به نظر می رسد ترکیب واران و راموس می تواند زوجی مناسب برای خط دفاعی کهکشانی ها در آینده باشد و ترکیبی ایده آل و تمام و کمال را در اختیار زیدان بگذارند.

با قدرت بدنی راموس و سرعت واران، کهکشانی می توانند شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل جاری را تجربه کنند. هر دو مدافع در جنگ های هوایی از تبحر ویژه ای برخوردارند و می توانند با قدرت سرزنی، رئال مادرید را در محوطه جریمه خودی از هر گونه آسیبی مصون سازند.

حضور واران  در ترکیب زیزو و قدرت حفظ توپ او باعث می شود کهکشانی ها راحت تر بتوانند حملات خود را خط دفاعی شروع کنند و راموس نیز که در سالهای اخیر تخصص خود را در حوطه جریمه حریفان و گلزنی در دقایقی حساس به کرات ثابت کرده است.

همچنین زوج راموس و واران را می توان ترکیبی از تجربه و جوانی دانست که می توانند حتی روزهای بهتری از سال 2016 را برای لوس بلانکوس رقم بزنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akwel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس : با زیدان همه چیز را به‌دست می آوریم