تاریخ انتشار: 1396/04/19 16:59
کد خبر: 197105

48 ساعت تعیین کننده برای خریدهای تابستانی بارسا

همواره می گویند که باید از عجله کردن و عجول بودن پرهیز کرد ولی در باشگاه بارسلونا باید این فاکتور را در جذب بازیکنان جدید کاملا جدی گرفت.
48 ساعت تعیین کننده برای خریدهای تابستانی بارسا

دنیس سوارز، هافبک جوان بارسا که تا 10 روز دیگر نیز اجازه استراحت داشت، از دو روز دیگر تمرینات خود را از سر خواهد گرفت. او می تواند الگوی مناسبی برای بازیکنانی باشد که فصل گذشته ناامیدکننده ظاهر شدند.

بارسلونا به فاصله 48 ساعت تا شروع تمرینات پیش فصل، به جز دلوفئو هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. پرونده نقل و انتقالاتی بارسلونا هنوز باز است و این تیم در خط هافبک و دفاع راست نیاز به جذب بازیکن دارد.

وراتی و بیرین گزینه های اول بارسا هستند و پس از این دو، پائولینیو و سمدو قرار دارند که جذب همه آنها با دشواری های زیادی همراه است اما بارسا بهتر است برای جذب بازیکن عجله کند؛ چرا که تجربه خریدهای 5 سال اخیر بلوگرانا نشان می دهد که بازیکنانی که قبل از شروع تمرینات پیش فصل جذب شده اند، همواره عملکردی بهتر نسبت به بازیکنانی داشته اند که در اواسط یا اواخر فصل نقل و انتقالات به بارسا اضافه شده اند.

از سال 2012 بارسا 18 بازیکن جدید را به خدمت گرفته که تنها سوارز، آلبا، نیمار، راکیتیچ، کلودیو براوو و اومتیتی توانستند به ترکیب اصلی راه یابند. هر 6 بازیکن نیز یک وجه مشترک دارند؛ آنها پیش از شروع تمرینات پیش فصل جذب شده بودند.

بازیکنانی چون الکس سانگ، آلکاسر، آندره گومس، فرمالن و داگلاس که دیر به بارسا پیوستند، نمونه های روشنی هستند که ثابت می کنند بهتر است بارسا در خرید بازیکن کمی تعجیل به خرج دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoamk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: با وراتی مانند پادشاه برخورد می‌شود