تاریخ انتشار: 1396/09/06 23:35
کد خبر: 171929

دیدار مربی کروات با حسین هدایتی

رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌با هماهنگی آقای گرشاسبی امروز دیداری با برانکو انجام دادم و شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا پرسپولیس تیم پرقدرتی را امسال روانه لیگ قهرمانان آسیا کند.
دیدار مربی کروات با حسین هدایتی

در روزهایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با برانکو سرمربی این تیم مذاکراتی را آغاز کرده اند ظهر امروز این مربی کروات دیداری با حسین هدایتی داشت.

 

حسین هدایتی در خصوص دیدار امروزش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من دوستی و رفاقت دیرینه ای با آقای برانکو دارم و به همین دلیل او را امروز برای صرف ناهار دعوت کردم که خوشبختانه دیدار گرم و صمیمی هم با یکدیگر انجام دادیم. صحبت هایی هم درباره آینده پرسپولیس انجام دادیم و آقای برانکو از مذاکراتش برای تمدید قرارداد با باشگاه توضیحاتی داد. من هم به عنوان یک هوادار از او خواستم با قدرت مذاکراتش را با باشگاه ادامه دهد و من هم مثل همیشه به عنوان یک هوادار هر کمکی که از دستم بر بیاد برای موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس انجام خواهم داد. بعد از این جلسه هم آقای گرشاسبی را در جریان این ملاقات قرار دادم و اعلام کردم با افتخار در کنار تیم محبوبم خواهم بود.

وی ادامه داد: آقای برانکو تمایل دارد که در پرسپولیس بماند چرا که هم ارتباط قلبی خوبی با هواداران دارد و هم اینکه از زندگی در ایران راضی است. من حرف‌های او را شنیدم و متوجه شدم که برانکو دغدغه‌هایی برای پرسپولیس دارد. به او قول دادم که شرایطی را فراهم خواهم کرد تا او بتواند بدون دغدغه در پرسپولیس فعالیت کند.

هدایتی تصریح کرد: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست باشگاه پرسپولیس کار تمدید قرارداد برانکو را انجام خواهیم داد و تیمی پرقدرت برای قهرمانی در آسیا آماده خواهیم کرد. هدف همه ما سربلندی پرسپولیس است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ar89k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


"ر" مثل رامین رضاییان/ "ح" مثل حاشیه ناخواسته

لیست خرید دست هدایتی است!
ادعای یکی از نزدیکان حاج حسین؛