تاریخ انتشار: 1396/09/05 01:32
کد خبر: 172177

تغییر سیستم بازی از سوی پرفسور؛ برانکو برنده تفکرات حساس ترین بازی نیم فصل

پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه تختی شهر جم پارس را با تک گل شایان مصلح شکست دهد.
تغییر سیستم بازی از سوی پرفسور؛ برانکو برنده تفکرات حساس ترین بازی نیم فصل

در بازی بین تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم که در نهایت با گل دقیقه پایانی شایان مصلح، سرخ پوشان به پیروزی دست یافتند. در نیمه اول این بازی دو تیم با احتیاط مقابل هم صف آرایی کردند؛اما نیمه دوم  را می شود جدال تفکرات برانکو ایوانکوویچ و تارتار تصور کرد.

در دقیقه ۶۳ بر خلاف جریان بازی و روی اشتباه بیرانوند این فرصت نصیب تارتار شد تا در یک مسابقه سخت پیش بیافتد اما با قبول درخواست محسن فروزان مبنی بر زدن ضربه پنالتی اشتباهی مرتکب شد و پنالتی از دست رفت.

در مقابل برانکو ایوانکوویچ با اتخاذ تدابیر تاکتیکی و حفظ امیدواری تیمش جریان بازی را در اختیار داشت؛برانکو سیامک نعمتی،فرشاد احمد زاده و شایان مصلح را وارد زمین کرد.

این تغییرات سیستم پرسپولیس را دچار دگرگونی نمود و به 1-3-2-4 تغییر نمود تا با مهاجم هدف مورد توجه قرار بگیرد و با اضافه شدن موج دوم حمله یعنی سیامک نعمتی و شایان مصلح پرسپولیس مزد زحمات خود را بگیرد.

ارسال قطری و بلند محسن ربیع خواه و پاس کات بک هوشمندانه کمال کامیابی نیا و ضربه تمام کننده شایان مصلح دروازه پارس را باز کرد تا برانکو برنده تقابل مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته و صدر نشین لیگ برتر شود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ar8by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات برانکو از پرتاب بطری تا پنالتی های گرفته شده به سود پارس جنوبی!