تاریخ انتشار: 1396/09/14 00:19
کد خبر: 170829

نامزدهای سطل آشغال طلایی معرفی شدند/بیشترین نامزد را اینتر دارد!

اینتر بیشترین نامزد را در جمع جایزه سطل آشغال طلایی سال در اختیار دارد.
 نامزدهای سطل آشغال طلایی معرفی شدند/بیشترین نامزد را اینتر دارد!

این جایزه به بدترین بازیکنان سری آ می‌رسد. گابی‌گل، خوان ایتوربه، ژوائو ماریو و کارلوس باکا در میان نامزدها هستند. جایزه سطل آشغال طلایی در فوتبال ایتالیا اهمیت بسیاری دارد.

اینتر بیشترین تعداد نامزد را دارد. ژوائو ماریو و اور بانگا دو هافبک این تیم، جیسون موریو مدافع آنها و گابریل باربوسا (گابی‌گل) مهاجم اینتر در فهرست بدترین‌های سال حضور دارند. البته گابی‌گل در حال حاضر به ‌صورت قرضی در بنفیکا حضور دارد، ولی گفته می‌شود بخت بالایی برای کسب این عنوان دارد. اینتر 5/29 میلیون یورو برای خرید او به سانتوس پرداخت کرد و او حتی یک بازی هم در ترکیب اصلی این تیم در سری آ قرار نگرفت.

باکا، مهاجم میلان که در تابستان به ویارئال فروخته شد و گابریل پالتا، مدافع این تیم هم در این فهرست هستند. نامزدها به دلیل بازی‌شان در سال 2017، یعنی نیمه دوم فصل پیش تا نیمه اول این فصل انتخاب شده‌اند.

از سوی دیگر، ناپولی 25 میلیون یورو پرداخت کرد تا نیکولا ماکسیموویچ، مدافع تورینو را بخرد و پس از کش و قوس فراوان، او به این تیم پیوست، ولی در نهایت اکثر دیدارهای فصل را روی نیمکت گذرانده. خوان مانوئل ایتوربه هم دیگر چهره این فهرست است که در رم و حضور قرضی در تورینو عملکرد ضعیفی داشته است.

جوسیپ پوساوچ، دروازه‌بان پالرمو و توماس فرمالن، مدافع بارسلونا که حضوری قرضی و بی‌تاثیر در رم داشت هم دیگر نامزدها هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arpge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پریسیچ: باید همین‌گونه قدرتمندانه ادامه بدهیم
حالا می‌خواهیم یوونتوس را هم ببریم

اینتر با پیروزی موقتا صدرنشین شد
هفته چهاردهم سری A ایتالیا