تاریخ انتشار: 1396/09/25 13:04
کد خبر: 169105

جملات تمسخر آمیز کریستیانو رونالدو علیه لیونل مسی موج جدید از درگیری ها را به راه انداخت!

روز گذشته با جملات تمسخر آمیزی که کریستیانو رونالدو علیه لیونل مسی به کار گرفت باعث شد تا خشم هواداران این ستاره آرژانتینی علیه وی بوجود بیاید.
جملات تمسخر آمیز کریستیانو رونالدو علیه لیونل مسی موج جدید از درگیری ها را به راه انداخت!

 درگیری های دو ابر ستاره جهان فوتبال سال هاست  که در زمین فوتبال و خارج از آن باعث شده تا حواشی بسیاری پیرامون آنها بوجود بیاید، همه این اتفاقات ما حصل آنچه است که آن را هواداری می نامند و این دو ابر ستاره با رفتارهای گاها اشتباه خود  فرهنگ بدی را برای هوادارانشان به جا می گذارند.

 

کریستیانو رونالدو پس از مدت ها سکوت در این حوزه باعث شد تا بار دیگر با جملات آتشین خود خشم هوادران لیونل مسی و حتی خود او را برانگیزد! چرا که او مسی را با تمسخرات خود نزد دوربین های تلویزیونی مورد هجوم قرار داده بود و جو منفی را علیه خود خرید تا امروز موج جدیدی از درگیری های این ستاره بزرگ بوجود بیاید.

 

 ستاره مادریدی ها به طور واضح از اینکه با لیونل مسی دائما مقایسه می شود خسته شده است و این خشم را به طور علنی در برابر هزاران چشم به نمایش گذاشت تا همه و همه متوجه میزان عصبانیت او از این اتفاقات شوند!

 

اگر بخواهیم به طور منصفانه این ماجرا را بررسی قرار دهیم، رونالدو بی تقصیر است! بلکه این بگو و مگو های هواداران است که میان آنها اینگونه فاصله انداخته است تا آنها در هر فصل شمشیر ها را از رو بر روی یکدیگر ببندند! فرض کنید تیمتان که بر دنیا حکمرانی می کند از حریفی نه چندان قدرتمند با نتیجه تساوی 1_1 متوقف شده است و شما به عنوان ستاره اول تیم زیر فشار ها قرار دارید و از سوی هواداران تیم رقیب با تمسخر روبرو می شوید! چه واکنشی خواهید داشت؟

 

 موج دوم این حملات در راه است! بی شک نمود آن را در ال کلاسیکو مشاهده خواهیم کرد! اما چه کسی پیروز خواهد بود؟ رونالدو یا مسی؟ بی شک هیچکدام! چرا که این فشار ها رفته رفته بر عملکرد آنها تاثیر خواهد گذاشت و مانع ورود هیجان به ساق هایشان خواهد شد!

 

هواداران بارسلونا حالا خواهان انتقام از رونالدو هستند! چرا ک مسی نیز تیفوسی های خود را به پشت سر دارد و قطعا خود او از آن جملات سنگین رونالدو بسیار ناراحت است! چرا که او نیز دارای شخصیت و جایگاه بسیار بالایی را در میان اهالی فوتبال دارد! شاید اگر این جمله از سوی بازیکنی رده سوم گفته می شود اینچنین واکنش هایی را به دنبال نداشت! اما از رقیب دیرینه او این جملات کنایه آمیز قطعا تبعات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

 

موج دوم این حملات بی شک درگیری های بیشتری را برای رونالدو به وجود خواهد آورد! کسی که خود باز هم این درگیری ها را شروع کرد تا خود نیز به عنوان اولین هیزم در این آتش بسوزد چرا که مسی هرگز در قبال این ماجرا ها سکوت نکرده و واکنش های سختی را به این گونه از اتفاقات داشته است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arvoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کدام فوتبالیست در سال ۲۰۱۷ مورد جستجوی اینترنتی قرار گرفته است؟