تاریخ انتشار: 1396/01/27 13:39
کد خبر: 216753

سرخط نقل و انتقالات با چهار ستاره/تکذیب گمانه زنی رسانه ها درخصوص بسته شدن سرخپوشان قبل از شروع/نقطه مشترک منصوریان و برانکو در نقل و انتقالات

برخی از رسانه ها از خبر بستن تیم پرسپولیس قبل از شروع نقل و انتقالات میدهند اما...
سرخط نقل و انتقالات با چهار ستاره/تکذیب گمانه زنی رسانه ها درخصوص بسته شدن سرخپوشان قبل از شروع/نقطه مشترک منصوریان و برانکو در نقل و انتقالات

شب گذشته محمد علی ترکاشوند در صفحه شخصی خود از برآورده شدن صدر درصد نیازهای برانکو در فصل نقل و انتقالات خبر داد؛این بهانه ای شد تا صبح امروز برخی از رسانه ها لیستی چهار نفره از پرسپولیس منتشر کنند.

طبق اعلام یکی از نزدیکان برانکو این لیست نقض میشود؛ابتدا با بررسی لیست کنونی این تیم به این نتیجه میرسیم که با خروج سه بازیکن از پرسپولیس و جذب چهار بازیکن لیست پرسپولیس به پانزده بازیکن بزرگسال در لیست هستند که علوان زاده هم فصل بعد بزرگسال است.دو بازیکن می روند و چهارتا می یعنی همین ها هستند؟

بطور حتم این چنین نخواهد بود به هیچ وجه برانکو نمیخواهد فصل آینده دستش روی نیمکت خالی باشد در صورتی لیست پنج نفره اصلی برانکو جذب شوند برای حضور قدرتمند تر در هر سه جام مذاکرات برجذب ۴ بازیکن که جوانتر هستند اقدام میکند.

از  از عبداله زاده مدافع صنعت نفت آدام همتی بازیکن دورگه شاغل در لیگ آمریکا،قائدی هافبک  ایران جوان بوشهر و دوبازیکن مستعد دیگر نام برده میشود.

در حال حاضر گادوین منشا،شجاع خلیل زاده،سعید آقایی،مرتضی تبریزی فصل مشترک بین سرخابی ها،رحیم زهیوی،مهدی ترابی و ایگور پراهیچ در لیست مرد کروات یاد میشود.

که تاکنون شجاع خلیل زاده نزدیکترین بازیکن به پرسپولیس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az5wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش به پیشنهاد برانکو و منصوریان فکر می کند؟