تاریخ انتشار: 1396/03/09 14:35
کد خبر: 207429

پرسپولیس مثل استقلال بازی نمی کند/ حمله از ابتدای بازی

نمایش صددرصد دفاعی استقلال مقابل العین، با یک فاجعه به پایان رسید. استقلالی‌ها بدترین شکست‌شان در تاریخ مسابقات آسیایی را پذیرفتند و بعد از 44 سال، با 6 گل شکست خوردند.
پرسپولیس مثل استقلال بازی نمی کند/ حمله از ابتدای بازی

 امشب پرسپولیس، در زمین لخویا بازی می‌کند. آن‌ها یک گل اندوخته استقلال را هم ندارند حریف‌شان، حتی از حریف استقلال هم قدرتمندتر است. به همین دلیل برانکو برای جلوگیری از تکرار فاجعه شب گذشته، قصد دارد تیمش را با تاکتیکی هجومی به زمین بفرستد.

پرسپولیس برای صعود از این مرحله و جلوگیری از شکست یا کشیدن بازی به ضربات پنالتی، نیاز به گلزنی در خانه لخویا دارد. تاکتیک پرسپولیس در این بازی، تغییر نخواهد کرد و آن‌ها مثل همیشه با 5 نفر به سمت دروازه حریف حمله می‌کنند. قرار است روش بازی پرسپولیس هم چندان دفاعی نباشد و آ‎ن‌ها مثل تهران، بدون ترس روی دروازه حریف فشار بیاورند.

تنها نگرانی پرسپولیسی‌ها، نبود کامیابی‌نیا در این مسابقه است. اتفاقی که شاید فاصله بین خط دفاع و هافبک پرسپولیس را افزایش دهد و به همین دلیل، یکی از هافبک‌های هجومی پرسپولیس مجبور است کمی عقب‌تر بازی کند. با این وجود، برانکو به بازیکنانش تاکید کرده فکر دفاع مطلق در زمین لخویا را هم از سرشان بیرون کنند و اجازه ندهند حریف، صاحب توپ و موقعیت‌های بازی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az6xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



راهکار برانکو برای صعود/تاکتیک پرسپولیس مقابل لخویا لو رفت/تکیه به توانایی ستارگان پرسپولیس راهگشاست