تاریخ انتشار: 1396/02/25 09:23
کد خبر: 210705

لیست ورودی، خروجی و ماندنی‌های پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در حالی با شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا به توافق رسیده‌اند که هنوز لیست آنها برای لیگ برتر هفدهم تکمیل نشده است.
لیست ورودی، خروجی و ماندنی‌های پرسپولیس

براساس آخرین اخبار رسیده سعید آقایی، ایگور پراهیچ، خالد شفیعی و احمد نوراللهی بازیکنان مورد نظر برانکو برای فصل جدید هستند. مذاکراتی هم برای پرسپولیسی شدن این بازیکنان انجام شده است و طبق شنیده‌ها سه نفر از این چهار بازیکن لیست پروفسور را کامل خواهند کرد؛ در حالی که اگر به هر دلیلی این گزینه‌ها منتفی شوند، آن گاه سرمربی پرسپولیس سراغ تنظیم لیست بعدی خواهد رفت.

 

در تیم سرخپوشان، بازیکنانی مثل سامان نریمان جهان، شهاب کرمی و احسان علوان‌زاده در لیست انتظار هستند و اگر پرسپولیسی‌ها نتوانند با گزینه‌های مدنظرشان قرارداد ببندند، در این تیم خواهند ماند. بدون شک اگر برانکو بخواهد بازیکنان جدیدی بگیرد باید لیست خودش را خالی کند که احتمالا از این بازیکنان نامبرده خواهد بود.

 

اما آنچه در فهرست پرسپولیس مشهود است بازیکنانی هستند که در این تیم خواهند ماند. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع‌ خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا، محسن ‌ربیع‌خواه و مهدی طارمی 12 بازیکنی به شمار می‌روند که به طور حتم در لیست بزرگسالان پرسپولیس باقی خواهند ماند.

 

2 بازیکن جوان در تیررس

از اطراف باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد دو بازیکن جوان دیگر به لیست خرید این باشگاه اضافه شده است. نفر اول رضا میرزایی، ستاره این فصل و یکی از جوانان موفق سپاهان اصفهان بود و نفر دوم نیز سیامک نعمتی، مهاجم و وینگر پیکان. برانکو با بررسی تمام جوانب ازجمله عملکرد این دو بازیکن در طول فصل اقدام به اضافه کردن نام آنها در لیست خود کرده است و شاید این دو بازیکن را در لیگ بعدی با پیراهن پرسپولیس در میدان ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azvnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید برانکو در پرسپولیس/ مدافعان تازه وارد