تاریخ انتشار: 1395/10/05 16:06
کد خبر: 240560

رحیم زهیوی در انتظار تایید آفر چینی

ستاره استقلال خوزستان در حالی که با چند پیشنهاد مناسب از سوی تیم های لیگ برتری مواجه شده است، می‌تواند لقب اولین لژیونر استقلال خوزستان را نیز به خود اختصاص دهد.
رحیم زهیوی در انتظار تایید آفر چینی

رحیم زهیوی، ستاره این روزهای استقلال خوزستان اکنون تیم های تراکتورسازی،فولاد، استقلال و سپاهان را خواهان خود می بیند و این در حالی است که اعلام کرده خواهان ادامه حضور در استقلال خوزستان در صورت عدم دریافت پیشنهاد مدنظرش است. در این ارتباط گفته می شود این بازیکن مورد توجه یکی از تیم های لیگ چین قرار گرفته است و به دنبال تایید پیشنهاد آنها و رسمی شدن آن است تا در صورت توافق با این باشگاه به عنوان لژیونر جدید فوتبال ایران معرفی شود.

 

استقلال خوزستان در نیم فصل اول با کسب 18 امتیاز به کار خود خاتمه داد و باید دید مسوولان استقلال خوزستان در صورت نهایی شدن این پیشنهاد چه واکنشی نسبت به جدایی ستاره این روزهای خود خواهند داشت.

 

لیگ چین از ابتدای ژانویه پنجره نقل و انتقالاتی خود را آغاز خواهد کرد و لیگ این کشور از اواخر فوریه آغاز می شود و باید دید در حالی که پیش از این محمد انصاری نیز به عنوان یکی از لژیونرهای احتمالی در این لیگ معرفی شده بود، نماینده ای از ایران را خواهد داشت یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lajx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین حاشیه در خونه به خونه استارت خورد