تاریخ انتشار: 1395/10/18 11:54
کد خبر: 237536

کیانی: همه کار برای ملی‌پوش شدن کردم

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد در صورت جدایی سروش رفیعی، کادرفنی تیمش نمی گذارد خللی در کار تیم ایجاد شود.
کیانی: همه کار برای ملی‌پوش شدن کردم

 تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی به دست آورد. این تیم نه تنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر است که به فینال حذفی رسیده و برای کسب جام حذفی به برد مقابل نفت تهران نیاز دارد. 

 

مهدی کیانی یکی از بازیکنانی بوده که در ترکیب تراکتورسازی خوش درخشیده و یکی از ارکان موفقیت این تیم بوده است. بسیاری بر این باورند که علاوه بر 4 بازیکنی که در اردوی اخیر تیم ملی از تراکتورسازی حضور داشتند، کیانی نیز می توانست جزو ملی پوشان باشد. خودش هم چنین نظری دارد. کیانی عنوان کرد: «به گواه کارشناسان و اهالی فوتبال من امسال جزو بهترین ها بودم؛ البته کارشناسان و هواداران به من لطف دارند و کوچک همه هستم اما به هر حال هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی را برتن کن. من فکر می کنم هرکاری لازم بوده برای ملی پوش شدن انجام دادم؛ تلاشم را کرده ام و دیگر همه چیز دست خدا است. از این پس هم با آمادگی بالا و تمرینات خوب تلاشم را می کنم و امیدوارم بالاخره دعوت شوم.»

او ادامه داد: «بازیکنانی که از تراکتورسازی در تیم ملی حضور دارند، همگی جزو بهترین ها هستند. برای همه آنها خوشحالم. خوشبختانه محمد ایرانپوریان و فرزاد حاتمی نیز به حقشان رسیدند و دعوت شدند. امیدوارم آنها را در جام جهانی ببینیم.»

 

کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به احتمال جدایی سروش رفیعی تاکید کرد: «سروش بازیکن بزرگی است و همه ما دوست داریم در تراکتورسازی به کارش ادامه دهد اما در نهایت خودش باید تصمیم بگیرد. با این حال تیم ما نفرات خوبی دارد و قطعا کادرفنی با تقویت تیم اجازه نمی دهد به مشکلی بربخوریم.»

 

کیانی در پایان افزود: «هواداران تراکتورسازی در نیم فصل اول واقعا به ما لطف داشتند. ما هم به عشق این هواداران تا پایان می جنگیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل روزهای خوبی را برای آنها رقم بزنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2larj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیار در فرصت شانس مجدد