تاریخ انتشار: 1395/12/10 22:26
اختصاصی| عادت به مساوی، ترس در اردوی مس؛
کد خبر: 226036

امتیازاتی که از نان شب برای ابراهیم زاده واجب تر است

بعد از سه پیروزی متوالی که پلی شد برای رسیدن مس به جمع مدعیان، سه تساوی پشت سرهم سبب شد که مس از دو تیم بالای جدول فاصله بگیرد و حالا اگر ملوان در بازی فردا خود سپاسی را شکست دهد کار مس در بالای جدول دشواری بیشتری هم به خود می‌گیرد.
امتیازاتی که از نان شب برای ابراهیم زاده واجب تر است

به گزارش فرتاک ورزشی، البته هواداران مس بیشتر از آنکه از تساوی در جم ناراحت باشند بیشتر از تساوی هفته‌ی قبل برابر ملوان در کرمان دلخور شدند که دو امتیاز برای آن‌ها طلب گذاشت و البته علی رغم تلاش تیم مس در برابر پارس این دو امتیاز کمبود نیم فصل دوم به حساب مس برنگشت.

تساوی در جم و برابر پارس بیشتر از آنکه یک امتیاز مفید برای مس داشته باشد، دو امتیاز حساس را از پارس کم کرد و از همین رو نتیجه تساوی در این بازی نتیجه‌ی بدی محسوب نمی‌شود اما همانطور که پیش از این گفته شد مس فعلا دو امتیاز از حد نصاب در نظر گرفته برای خود در نیم فصل دوم کمتر دارد.

جدا از این موضوع سه تساوی متوالی همچنان ترس از نبردن را برای کرمانی‌ها تداعی می‌کند که از نیم فصل اول برای آن‌ها باقی مانده است.

آن‌ها ترس این را دارند که مس در بازی‌هایی که باید ببرد، با همان ترسی که در دور رفت به جانش افتاده بود، کار پیروزی برای خود گره بزند و آن را برای خودش مشکل کند... این درد فقط یک راه دارد و ان اینکه مس همانند چند بازی دور برگشت جریان برد را برای خود تثبیت کند.

تا پایان سال 95 مس دو بازی دیگر برگزار خواهد کرد و هر دو بازی از آن نوع بازی هایی هستند که مس باید در آن‌ها برنده باشد. بازی برابر خیبر در کرمان و مسابقه برابر فولاد در یزد دو بازی هستند که باید 6 امتیاز را برای مس در آن‌ها کنار گذاشت تا همچنان امیدوار به صعود بود.

بی‌احتیاطی در هر یک از این دو بازی و نگرفتن امتیازات کامل در این 2 بازی ،  کار مس را به شدت با مشکل مواجه خواهد ساخت چراکه تیم مس در بازی‌های مهم مثل همین بازی با پارس در جم و یا گل‌گهر در سیرجان اندوخته‌ی مطمئنی کسب نکرده است که بخواهد در بازی های ساده‌تر با بازیگوشی آن‌ها را در معرض تهدید قرار دهد.

روند بازی‌های مس در لیگ یک این فصل به گونه‌ایست که بعد از سه بازی سخت برابر تیم‌های مس در رفسنجان، ملوان در کرمان و پارس در جم که البته با محتاطانه‌ترین نتایج برای مس ثبت شدند، در دو بازی به نسبت ساده‌ی پیش رو، کرمانی‌ها 6 امتیازی می‌خواهند که از نان شب واجب‌تر است.

حالا مس برای پیروزی در این دو بازی و با آرامش آغاز کردن سال نو، اول از همه باید روی این موضوع فکر کند که در بازی‌های این چنینی همانند نیم فصل اول، بعد از چند تساوی، از نظر فکری برنده شدن را نباید برای خود گره بزند.

این تیم در دو بازی آینده به همان اندازه که باید برای پیروزی جسورانه و مشتاق بازی کند، باید از نظر فکری آرامش لازم را هم داشته باشد و اجازه ندهد این سه بازی گذشته موجب شود که استرس نیم فصل اول به این تیم برگردد..

شاید زدن گل اول آن‌هم در 20 دقیقه‌ی ابتدایی بازی‌ها این آرامش را زود به مس تزریق کند... ولی در غیر این صورت هم مس باید تا دقیقه‌ی 90 برای زدن گل بجنگد و بداند در این هفته‌ها فقط سه امتیاز است که برای مس مفید است حتی اگر برابر فولاد یزد و یا خیبر با نتیجه‌ی نیم بر صفر برنده شده باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lk8pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 20 نفره مس کرمان مقابل پارس جنوبی+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ابراهیم‌زاده به خط شدند؛