تاریخ انتشار: 1395/12/02 12:47
کد خبر: 227884

منصوریان و چالش مدافع راست استقلال در آسیا

موجی از جوانان با انگیزه برای استقلال و منصوریان به یک نعمت تبدیل شده است ولی به همان میزان هم با چالش ترکیب اصلی مواجه اند.
منصوریان و چالش مدافع راست  استقلال در آسیا

منصوریان که تا همین چند هفته پیش هرچقدر در ترکیب تیمش تغییر ایجاد می‌کرد نمی‌توانست هیچ هیجانی به بازی استقلال اضافه کند، حالا با موجی از بازیکنان آماده و پرانگیزه روبه‌رو شده و برای نیمکت‌نشین کردن‌ ستاره‌هایش به مشکل خورده است.

 

در حالی که منصوریان تقریبا در همه پست‌ها بازیکنانش را انتخاب کرده؛ سمت راست خط دفاعی آبی‌ها به چالش اصلی سرمربی این تیم تبدیل شده است. بازگشت وریا غفوری، این فرصت را برای منصوریان ایجاد کرده تا دوباره از سرعت این بازیکن در سمت راست استفاده کند. غفوری که در بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی ارائه داده بود، در اواسط نیمه اول بازی با السد مصدوم شد و جایش را به خسرو حیدری داد. 

 

حیدری با وجود ضعف‌های مفرط و آسیب به روند سرعتی استقلال، توانست پنالتی پیروزی برابر السد را به ثمر برساند. در بازی برابر پرسپولیس هم خسرو نشان داد وارد دوران افت محسوسی شده است. اما در بازی برابر ذوب‌آهن، یک پاس گل و یک بار نجات دروازه، دوباره آبی‌ها را به درخشش حیدری امیدوار کرد. هرچند همچنان نسبت به افت کیفیت فنی او نسبت به گذشته بحث‌های زیادی وجود دارد. به خصوص که حالا رقیب باانگیزه‌ای مثل غفوری در کنارش دیده می‌شود. باید دید منصوریان برای مهار مهاجمان تند و تیز الاهلی، و البته حملات سمت راست آبی‌ها چه برنامه‌ای دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lk9xr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین فن منصوریان چه می باشد؟