تاریخ انتشار: 1395/11/11 23:50
کد خبر: 232412

پیش بازی ملوان-ایرانجوان؛ ایرانجوان مقابل ملوان چوبله می شود؟

هفته بیستم و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز سه شنبه(12بهمن) با برگزاری دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و ایرانجوان بوشهردر ورزشگاه تختی بندرانزلی پیگیری خواهد شد.
پیش بازی ملوان-ایرانجوان؛ ایرانجوان مقابل ملوان چوبله می شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی، آخرین تقابل دو تیم به هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول باز می گردد که ملوان در آن دیدار خارج از خانه با نتیجه 3-2 از حریف شکست خورد.

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب 40 امتیاز از 21 بازی در رده نخست جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر 3 امتیاز این دیدار می تواند همچنان صدر نشین باقی بماند و تیم ایرانجوان بوشهر نیز با کسب 22 امتیاز از 21 بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته است .

3 دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر2 پیروزی و 1 تساوی  ، 4 گل زده و 2 گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب 7 امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم ایرانجوان بوشهر در سه دیدار اخیر 3 شکست ، 2 گل زده و 5 گل خورده ثبت شده و این تیم در 3 دیدار اخیر خود موفق به کسب هیچ امتیازی نشده است.

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی مرجان زاده می باشد و در این دیدار ایوب غلامزاده، داریوش صابرمطلق و مجید محمدی ایشان را در امر قضاوت همراهی می کنند.

ناظر بازی نیز کریم اصغرزاده است.

پیش بینی :

ملوان در صورت کسب هر 3 امتیاز این دیدار خانگی می توانند جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند و حتی فاصله امتیازی خود را با حریفان مدعی افزایش دهد ، اما در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه ملوان می تواند تا رده دوم جدول رده بندی سقوط کند .

در طرف مقابل ایرانجوان بوشهرنیز می تواند با کسب هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه، تا حدودی وضعیت نچندان مطلوب خود در نیمه دوم جدول را بهبود دهد و امیدوار به دیدار های آینده لیگ باشد ، اما در صورت شکست در این دیدار احتمالا سقوط دو پله ای خواهد داشت و وضعیت این تیم در ادامه راه دشوارتر از قبل خواهد شد.

محرمین و مصدومین :

ملوان در این دیدار سعید یوسف زاده و حسین شنانی و رضا اعتمادی را به دلیل محرومیت و احمدی آهی و مهدی رستمی را به علت مصدومیت در این دیدار به همراه نخواهد داشت.

نیم نگاه :

با توجه به امتیازات با ارزشی که ملوانان در هفته های گذشته کسب کرده اند، این تیم اکنون در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اما دیدارهای سخت و حساس ملوان در نیم فصل دوم از هفته جاری آغاز خواهد شد و ملوانان به ترتیب باید در مقابل :ایرانجوان بوشهر، اکسین البرز ، گل گهر سیرجان و مس کرمان به میدان بروند و در صورت کسب نتایح مطلوب از 4 دیدار پیش رو قطعا می توان گفت که قوهای سپید یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر لقب خواهد گرفت .

دیدار ملوان و ایرانجوان بوشهر راس ساعت 14:00 روز سه شنبه در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار خواهد شد.

دمای هوای شهر بندرنزلی در هنگام برگزاری این دیدار 5درجه و میزان رطوبت 91درصد می باشد.

این دیدار از طریق شبکه تلویزیونی باران پخش مستقیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkb9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبعلی همچنان پاطلایی فوتبال ایران