تاریخ انتشار: 1395/11/09 00:11
کد خبر: 233036

اگر قرار است پرسپولیس را قهرمان کنند، چرا داوران برایش پنالتی نمی‌گیرند؟

علی دایی می‌گوید قصد داشتند پرسپولیس را قهرمان لیگ و استقلال را قهرمان جام حذفی کنند. تکسیرا مربی تراکتور هم می‌گوید قهرمان تیم دیگری است.
اگر قرار است پرسپولیس را قهرمان کنند، چرا داوران برایش پنالتی نمی‌گیرند؟

دایی نمی‌گوید این کسانی که قصد کردند پرسپولیس و استقلال را قهرمان کنند چه کسانی بودند و نمی‌گوید اگر هدف بر این بود دیگر پنالتی گرفتن در دقیقه دو بازی با استقلال به نفع تیم دایی چه صیغه‌ای است؟ اگر هدف قهرمان کردن استقلال در حذفی بود، آیا داور نمی‌توانست ارسلان مطهری را به دلیل خطاهای پی در پی مقابل استقلال اخراج کند؟ این بعضی‌هایی که قصد کرده‌اند استقلال را قهرمان حذفی کنند، چقدر قدرت دارند که نتوانستند جلوی تصمیمات داوری را به نفع نفت بگیرند؟

پرسپولیس هفته گذشته در مقابل گسترش با داوری پر اشتباهی مواجه شد که دو پنالتی این تیم را نادیده گرفت. تکسیرا و مربیان تراکتور که نتوانسته‌اند نفت آبادان و ماشین‌سازی را در یادگار ببرند و در مقابل استقلال خوزستان به گواه سرمربی خود با شانس و اقبال برنده شده‌اند، اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس را در بازی قبل ندیده‌اند؟ داور بازی امروز تراکتور در دادن کارت زرد به کیانی اشتباه کرد اما آیا این موضوع توجیه‌کننده کیفیت بازی تراکتور است؟ این تیم چند حمله به روی دروازه ماشین‌سازی تدارک دید؟ اگر قصد به نتیجه نگرفتن تراکتور بود آیا داور نمی‌توانست در آن صحنه مشکوک به سود تراکتور اعلام پنالتی نکند؟

گفتن جملات مبهمی چون می‌خواهند تیمی دیگر قهرمان شود برای توجیه عملکرد تیم خود و انحراف افکار عمومی کاربرد دارد. جملاتی که تقریبا همه مربیان شاغل در ایران یک بار به وقت ناکامی از آن استفاده کرده‌اند و باعث شده‌اند تا این اخلاق توجیه‌کارانه به هواداران تیم‌ها نیز سرایت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkene

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی در لیگ حریف استقلال نمی شود!