تاریخ انتشار: 1395/08/21 17:33
کد خبر: 249712

پیش بازی شهرداری بندرعباس-بادران نوین/ جنوبی ها به دنبال پیروزی، بادران به دنبال کسب یک امتیاز!

شنبه(22 آبان) در یک بازی از گروه دوم تیم های شهرداری بندرعباس و بادران نوین تهران از ساعت 14 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری بندرعباس-بادران نوین/ جنوبی ها به دنبال پیروزی، بادران به دنبال کسب یک امتیاز!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم شهرداری بندرعباس در بازی قبلی خود مقابل تیم شهرداری کاشان شکست خورد تا دومین شکست خود را در لیگ دو تجربه کند. در مقابل تیم بادران نوین در بازی قبلی خود با 1 گل توانست داماش مدعی را شکست دهد تا علاوه بر جدا شدن از انتهای جدول، روحیه خود را برای ادامه لیگ بالا ببرد.

بررسی نقاط مثبت و منفی دو تیم:

شاگردان محمد ربیعی با 14 گل زده و 11 گل خورده در 9 بازی عملکردی مناسب و متوسط در خط حمله و دفاع خود داشته اند. تیم شهرداری بندرعباس با 5 پیروزی و دو شکست و تساوی، در صدر گروه دوم لیگ دو قرار دارد.

بادران نوین تهران با 5 گل زده و 10 گل خورده در 9 بازی عملکردس بسیار ضعیف در خط حمله و دفاع داشته و با دو پیروزی و تساوی، و با 4 شکست، در انتهای جدول این گروه قرار دارد.

آمار شهرداری بندرعباس در بازیهای خانگی:

کاسپینی ها با چهار پیروزی، یک مساوی و دون باخت در 5 بازی خانگی 13 امتیاز کسب کرده اند و عملکردی عالی در خانه داشته اند و باید به فکر ادامه همین روند باشند.

آمار بادران نوین در بازیهای خارج از خانه:

بادرانی ها با یک مساوی و یک پیروزی و سه باخت از 5 بازی خارج از خانه، فقط 4 امتیاز گرفته اند و عملکرد خوبی در بازی های خارج از خانه نداشته اند.

شاگردان ربیعی با 17 امتیاز در رده اول جدول قرار دارند و با 5 پیروزی جزو تیم های رکورد دار گرفتن پیروزیی در گروه هستند.بندری ها که از نظر مربیشان نیاز به حمایت دارند با مشکلات مالی شدیدی درگیر هستند و اگر حمایتی صورت نگیرد ممکن است این تیم حتی رویای لیگ یکی شدن را از خود دور شده ببیند.

در مقابل، تهرانی ها با 8 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارند. بادرانی ها از جمله تیم هایی هستند که در کسب پیروزی ناموفق بوده و با 5 گل زده، بدترین خط حمله ی لیگ دو را در اختیار خود دارند

قضاوت این دیدار بر عهده ی علی ابراهیمی است.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lm56k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفای ربیعی و سیانکی به سود تیم هایشان هست، نیست!