تاریخ انتشار: 1395/06/26 19:08
امیدواریم مسئولین فوتبالی صدای مظلومیت شهدای چوار را شنیده باشند؛
کد خبر: 261112

امید نفت وتیم شهدای چوار به تساوی رسیدند

دیدار امیدهای نفت تهران و تیم شهدای چوار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
امید نفت وتیم شهدای چوار  به تساوی رسیدند

به گزارش فرتاک ورزشی، در دیداری دوستانه به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطر شهدای فوتبالیست چوار در استان ایلام، مسابقه ای بین تیم امید نفت تهران و تیم شهدای چوار استان ایلام در زمین شماره سه دانشگاه تهران برگزار گردید که در نهایت هر دو تیم با تساوی به کار خود پایان دادند.

 

4

این دیدار به پاس تلاش های ناصرفریادشیران و مدیران آگادمی و مدیریت باشگاه نفت تهران صورت گرفت که جای بسی خوشحالی بود که در هیاهوی قرار گرفته در فوتبال که همه به دنبال قرار گرفتن در کنار افراد نامی و تیم های بزرگ هستند، باشگاهی به نام نفت این حرکت زیبا را انجام داد تا شاید صدای شهدای فوتبالیست استان ایلام که در زمین فوتبال و در حین بازی به شهادت رسیدند به گوش مسئولین برسد.

 

5

در این دیدار و به منظور تشویقهر دوتیم، تیم های نونهالان و نوجوانانوجوانانبههمراه کادر فنی و سرپرستی و تدارکات با پیراهن یک دست برای همراهی و تشویق در ورزشگاه شماره سه دانشگاه تهران حضور داشتند که صحنه زیبایی را خلق کرده بودند.

 

گزارش تصویری / تیم امید نفت تهران و تیم شهدای چوار استان ایلام

به هر حال این بازی به پایان رسید تا پیام آن که مهم تر از نتیجه بوده است به گوش مسئولین فوتبالی کشور برسد که امیدواریم خود را به نشنیدن نزنند چرا که صدای شهدای مظلوم فوتبالی چوار بلندتر از هر صدایی خواهد بود و بی توجهی به آن نمی تواند پاسخ مناسبی به خون این شهیدان فوتبالیست باشد.

 

گزارش تصویری / تیم امید نفت تهران و تیم شهدای چوار استان ایلام

 

در حاشیه این دیدار چه گذشت؟

 

- امضاء تفاهمنامه بین حسین شهریاری مدیر عامل باشگاه نفت تهران و رئیس هیات مدیره باشگاه شهدای چوار استان ایلام و تاسیس اولین آکادمی فوتبال نفت تهران در منطقه محروم چوار استان ایلام .

- بازی با حضور مالک باشگاه نفت تهران نادر گلرخسار و حسین شهریاری 

- ناصر فریادشیران مدیر آکادمی فوتبال باشگاه نفت تهران کادر فنی هر چهار رده های پایه به همراه همه بازیکنان ردههای پایه بودند.

- میهمانان ویژه این  بازی  طهماسبی سرمربی تیم زیر 14 ساله های تیم ملی ، اکبر محمدی سرمربی سابق تیم ملی  جوانان ، رضا رجبی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال، رضا نظری پور  کارشناس فوتبال و خطیب  بودند که این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

- بازبکنان و کادر فنی هر دوتیم با اهدای گل از تصاویر شهدای زمین فوتبال چوار تقدیر کردند .

گزارش تصویری / تیم امید نفت تهران و تیم شهدای چوار استان ایلام

گزارش تصویری / تیم امید نفت تهران و تیم شهدای چوار استان ایلام

گزارش تصویری / تیم امید نفت تهران و تیم شهدای چوار استان ایلام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmvlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدامی قابل تحسین به دور از هیاهوهای دربی
باشگاه نفت و گرامی داشت شهدای چوار؛