تاریخ انتشار: 1402/05/18 21:01
کد خبر: 1312

محمدی: درویش درست نگفت به‌خاطر چه شخصی از پرسپولیس جدا شدم

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس با وجود تلاش برای فرار از پاسخگویی به دلیل جدایی خود از جمع سرخپوشان، گفت که مدیرعامل پرسپولیس درباره جدایی او صداقت کامل نداشته است.
محمدی: درویش درست نگفت به‌خاطر چه شخصی از پرسپولیس جدا شدم

محمد محمدی که برای تماشای دیدار پرسپولیس - آلومینیوم اراک به ورزشگاه آزادی آمده بود، درباره انتخابش به‌عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و خوشحالم در پست جدید، مشغول به فعالیت شدم. از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تشکر می‌کنم که این مسئولیت خطیر را بر عهده من گذاشت. ان‌شاءالله بتوانم مثمرثمر باشم.

وی در مورد جدایی خود از باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدتی افتخار داشتم که در باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم. به‌خاطر دلایلی که شرایط برای بازگو کردن آن مناسب نیست، از باشگاه جدا شدم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. در فرصت مناسب به برخی موارد اشاره می‌کنم،‌ اما قطعاً ادامه همکاری برای ما مهیا نبود. الان مسئولیت جدیدی دارم و فرقی نمی‌کند در چه بخشی فعالیت می‌کنیم.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود جدایی او به‌خاطر عملکرد ضعیف سرخپوشان در نقل‌وانتقالات بوده است، تصریح کرد: در پرسپولیس تمام تلاشم را کردم تا بر اساس نیاز کادر فنی، کارم را به نحو احسن انجام بدهم. بقیه دوستان هم در باشگاه زحمت می‌کشند. قطعاً مشکلاتی وجود داشت که ادامه همکاری مهیا نبود. الان عضو کوچکی از خانواده شرکت توسعه اماکن ورزشی هستم و از معاونت فنی و پشتیبانی این شرکت تشکر می‌کنم.

محمدی در مورد پیشرفت بازسازی ورزشگاه آزادی بیان کرد: دو ماه پیش از مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردم. باید بگویم اتفاقات خوبی در این دو ماه افتاده و استادیوم، زمین تا آسمان فرق کرده است. دوستانی که بیرون از گود نشسته‌اند، فکر می‌کنند هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی درباره اینکه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود محمدی به‌خاطر مسائل شخصی خودش از باشگاه جدا شده است، عنوان کرد: شخصی را درست گفت، اما چه شخصی را درست نگفت!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwzk4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار مدیران پرسپولیس با اعضای آکادمی باشگاه