تاریخ انتشار: 1396/09/05 22:27
نسخه برمک هم پیچیده می‌شود؟!
کد خبر: 172063

پیش بازی شهرداری ماهشهر-خونه به خونه؛ ماموریتی سخت برای شاگردان نکو/ ماهشهری‌ها خِرق عادت می‌کنند!

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر فردا دوشنبه برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر مقابل شهرداری این شهر قرار خواهد گرفت.
پیش بازی شهرداری ماهشهر-خونه به خونه؛ ماموریتی سخت برای شاگردان نکو/ ماهشهری‌ها خِرق عادت می‌کنند!

 حریف این هفته خونه به خونه حال و روز خوشی ندارد و نشانی از اقتدار ابتدای فصل در ماهشهری های تازه وارد به لیگ یک دیده نمی شود. بحران خودساخته و عدم تعامل بین مسئولان ماهشهری حاصلی جز چهار شکست پیاپی در چهار هفته اخیر برای این تیم نداشته است و نتیجه اش تنها در تغییر سرمربی خلاصه شد. ولی کوروش برمک هم به عنوان جانشین سید کوروش موسوی نتوانست این تیم ماهشهری را از دور تسلسل شکست خارج سازد و نماینده فوتبال خوزستان در اولین بازی تحت هدایت این مربی نیز مقابل آلومینیوم اراک با دست خالی به ماهشهر بازگشت.

شهرداری رده دوازدهمی از 7 بازی خانگی دو برد، سه تساوی و دو شکست به دست آورد و گل های زده و خورده این تیم نیز در عدد 8 برابر است. نکته جالب اینجاست شهرداری چی ها 7 گل از این 8 گل را در همان سه دیدار ابتدایی به ثمر رساندند و در چهار دیدار اخیر خانگی تنها یکبار موفق به گلزنی شدند. در ظاهر همه چیز برای پیروزی خونه به خونه مقابل شهرداری فراهم است ولی نباید فراموش کرد ماهشهری ها پس از چهار شکست پیاپی دوست ندارند مقابل هوادارانی که صبرشان لبریز شده است شکستی دیگر را متحمل شوند.

شاگردان جواد نکونام با هفت کلین شیت پی در پی نگاه رسانه ها را به خود خیره کرده اند ولی مسئله ای که بدون شک ذهن سرمربی خونه به خونه را به خود مشغول کرده است بدشانسی شاگردانش در نواختن ضربه نهایی هنگام باز کردن دروازه حریفان می باشد. اگر بازی های خونه به خونه را در چهارده هفته گذشته مرور کنید برتری فنی این تیم در تقابل با حریفان به عینه دیده می شود و شاگردان نکو مقابل هیچ یک از این تیم ها تحت فشار قرار نگرفته اند.

خلق موقعیت های پیاپی و روحیه جنگندگی بازیکنان خونه به خونه در هر بازی ستودنی است و اکثر قریب به اتفاق فوتبال دوستان مازندرانی جنس فوتبال سربازان ژنرال نکو را می پسندند ولی بابلی های 22 امتیازی برای کاهش فاصله امتیاز خود با صدرنشینان و حفظ جایگاه پنجمی خود چاره ای ندارند جز اینکه نسخه بندرنشینان را بپیچند و برای رسیدن به این امر مهم باید اصل تمرکز را مورد توجه قرار دهند.

 

بازی با شهرداری ماهشهر فرصت خوبی برای شاگردان جواد نکونام است که قدر خود و شرایطی که در جدول دارند را بدانند و قدرت واقعی خود را درک کنند. خونه به خونه ای ها مطمئن باشند اگر بر روحیه جنگندگی خود بیافزایند و با آرامش و اطمینان خاطر وارد زمین شوند، حتی کسب امتیاز از این تیم به رویایی برای سایر تیم ها تبدیل خواهد شد.

این دیدار راس ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9yel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از خط حمله طوفانی خونه به خونه و شهرداری ماهشهر تا خط حمله جذاب کرمانی‌ها!
اختصاصی| بررسی سه خط حمله برتر لیگ یک؛

شاه‌ماهی از چنگال خونه به خونه پرید!
اختصاصی| با توافق با تیم لیگ برتری؛

کار سخت خونه به خونه برای جذب فوق ستاره
اختصاصی| معادلات جذب سلیمانی سخت‌تر شد؛