تاریخ انتشار: 1396/07/15 21:19
در هفته مصدومیت اسلامی‌خواه؛
کد خبر: 179348

جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!

در پایان هفته هفتم لیگ یک، ارزشمندترین بازیکنان مشخص شدند.
جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!

 ادامه درخشش روح الله باقری و همچنین گلی که وی مقابل تیم ایرانجوان بوشهر زد، او را به رده دوم ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک رساند. او سه هفته پیاپی است که در لباس خونه به خونه گلزنی می‌کند و باتوجه به درخششی که داشته، موفق شده خود را به رده دوم برساند و از غفلت پاداش و تیکدری استفاده کرده و عملکرد خود را بهبود بخشید.

1. قائم اسلامی خواه / بادران تهران (7 امتیاز)

قائم اسلامی خواه گرچه این هفته برای تیم بادران بازی نکرد، اما اندوخته امتیازات وی سبب شد تا وی همچنان در صدر جدول بماند. اسلامی خواه که یک هافبک نفوذی است و میل زیادی به نفوذ دارد، در 6 دیداری که برای بادران به میدان رفت، 4 گل، 2 پاس گل و یک پنالتی کسب کرد. وی شمار زیادی از گلهای خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما اگر عملکرد کلی وی را مورد ارزیابی قرار دهیم، درخواهیم یافت که وی یکی از بهترین های این فصل لیگ یک بوده است و اگر همچنان به عملکرد مثبتش ادامه دهد، می‌تواند موثرترین بازیکن لیگ شود.

2. فرشید پاداش / شهرداری ماهشهر (6 امتیاز)

فرشید پاداش در هفته اول و مقابل راه آهن به تنهایی سه گل را وارد دروازه این تیم نمود و پایه گذار گل چهارم این تیم نیز بود و در یک بازی رویایی، شهرداری ماهشهر را کمک کرد تا به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد. پاداش در ادامه روند موفقیت آمیزش در هفته دوم و مقابل شهرداری تبریز نیز موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. پاداش پنج هفته می‌باشد که هیچ کاری برای شهرداری ماهشهر نکرده است. وی در پنج هفته گذشته نه گل زده، نه پاس گل داده و نه پنالتی کسب کرده. عملکرد منفی پاداش سبب شده تا قائم اسلامی خواه جای وی را در صدر بگیرد. پاداش گرچه در بازی‌های شهرداری ماهشهر بسیار پرتلاش ظاهر می‌شود، اما عملکرد مثبتی از خود نمایش نمی‌دهد و همین امر، موجب افت شدید وی شده است.

2. روح الله باقری / خونه به خونه (6 امتیاز)

روح الله باقری در تمامی بازی‌هایی که برای بابلی ها به میدان رفت، مثمر ثمر بازی کرد. او فقط در یک بازی نتوانست امتیازی کسب کند و آن بازی نیز، دیدار با نساجی بود که به دلیل محرومیت از دست داد. اگر باقری کمی روی کارت‌هایی که می‌گیرد دقت کند و عصبی نشود، قطعا یکی از ستاره‌های لیگ یک می‌تواند باشد. باقری این هفته موفق شد دروازه ایرانجوان را باز کند و با توجه به پنج امتیازی که در پنج هفته قبل کسب کرده بود، خود را 6 امتیازه کرد و ارزشمندترین بازیکن خونه به خونه شد و خود را به رده دوم جدول رساند. باقری با 5 گل، بهترین گلزن مسابقات لیگ یک نیز می باشد.

3. مهدی تیکدری / مس کرمان (5 امتیاز)

مهدی تیکدری که تا پایان هفته چهارم عملکرد خیره کننده‌ای داشت، سه هفته است که افت کرده و از روزهای اوجش فاصله گرفته است. تیکدری در 4 هفته ابتدایی لیگ، چهار گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد و 5 امتیاز گرفت اما وی در بازی مقابل تیم‌های ملوان، برق جدید و شهرداری ماهشهر نتوانست برای مس کاری انجام دهد و با همان ذخیره امتیازی که داشت، به رده سوم جدول سقوط کرد. تیکدری در ترکیب مس بسیار موثر بازی می‌کند اما اگر وی کمی از خود گذشتگی را کنار بگذارد و در برخی صحنه ها، خودسرانه عمل کند، گویا هم تیم به نتیجه ایده‌آل دست پیدا خواهد کرد و هم عملکرد شخصی وی بهبود خواهد یافت.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xnom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر
اختصاصی| فرصت سوزی دو مهاجم جوان؛

مهدی تیکدری در ناکامی هتریک می‌کند؟!
اختصاصی| آخرین فرصت برای مهاجم اول مس؛

سه تیم در صدر پرقدرت‌ترین خطوط حمله لیگ یک
بررسی بهترین خطوط حمله لیگ یک؛