تاریخ انتشار: 1396/07/14 11:39
اختصاصی| فرصت سوزی دو مهاجم جوان؛
کد خبر: 179598

تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر

در تقابل مس کرمان و شهرداری ماهشهر دو چهره ناکامان زمین لقب گرفتند.
تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر

 درحالی که فرشید پاداش و مهدی تیکدری در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی در رده‌های بالای جدول قرار دارند، اما چند هفته‌ای می‌باشد که چندان مثمر ثمر ظاهر نمی‌شوند و دچار افت شدیدی شده‌اند. افتی که به ضرر تیم‌شان تبدیل شده است و تیم‌شان نیز چند هفته‌ای است که نتایج دلخواه را کسب نمی‌کند.

فرشید پاداش پس از آنکه دو هفته رویارویی را مقابل تیم‌های راه آهن و شهرداری تبریز سپری نمود، دیگر نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در 5 هفته گذشته، نه گل زد و نه پاس گل داد. اگر نتایج ماهشهری‌ها را در 5 دیدار گذشته بررسی کنیم، شاهد خواهیم بود که آنها فقط یک پیروزی را کسب کردند و گویا افت پاداش، تاثیر زیادی روی عملکرد سایر بازیکنان نیز داشته است.

در مقابل اما، مهدی تیکدری شرایط کمی بهترین نسبت به فرشید پاداش دارد. تیکدری نیز سه هفته است که نه گل می‌زند و نه پاس گل می‌دهد. وی پس از روزهای درخشان مقابل تیم‌های خونه به خونه، راه آهن و گل گهر، چند هفته‌ای است که عملکرد خوبی ندارد. افت تیکدری نیز سبب شده تا مس کرمان در سه هفته گذشته رنگ برد را در کارنامه خود نبیند.

به هر حال جدال ناکامان ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک، به سود هیچ از این دو بازیکنان به پایان رسید. درحالی که قائم اسلامی خواه ارزشمندترین بازیکن لیگ یک از تیم بادران این هفته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، تیکدری و پاداش نتوانستند از فرصت استفاده کنند و همچنان پشت سر این بازیکن حضور دارند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xrjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی تیکدری در ناکامی هتریک می‌کند؟!
اختصاصی| آخرین فرصت برای مهاجم اول مس؛

تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و مس کرمان
از نگاه دوربین مهدی عیسوی؛

مس کرمان با 4 غائب به ماهشهر رسید
کار یاران نخعی سخت‌تر شد؛