تاریخ انتشار: 1395/10/13 23:46
کد خبر: 238515

کار سخت هافبک پرسپولیسی در تراکتورسازی

گل پیروزی‌بخش تراکتورسازی برابر ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی را محمد نوری در آخرین لحظات وقت اضافی دوم زد تا تبریز غرق در شادی شود.
کار سخت هافبک پرسپولیسی در تراکتورسازی

با این گل تراکتوری‌ها حضور در فینال حذفی امسال را بیش از هر کس دیگری مدیون کاپیتان پیشین پرسپولیس هستند؛ بازیکنی که تخصص ویژه‌ای در مسابقات جام حذفی دارد و همیشه در این تورنمنت می‌درخشد. حتما پرسپولیسی‌ها یادشان هست که چهار سال پیش همین محمد نوری یک‌تنه سرخپوشان را تا فینال جام حذفی بالا کشید و برای قهرمانی این تیم همه کار کرد؛ هرچند در نهایت در آن فینال تراژیک زور یحیی گل‌محمدی به سپاهان نرسید و شکست سرخپوشان در ضربات پنالتی، خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا را حسابی تلخ کرد.

در آن فصل پرسپولیس مسابقات جام حذفی را با پیروزی درخشان 6بر صفر برابر ملوان آغاز کرد که در این بازی نوری گل نزد. در مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی، سرخ‌ها با نتیجه4بر یک برابر نفت تهران به پیروزی دست یافتند. در آن بازی نوری نمایش خارق‌العاده‌ای داشت. او دو گل زد و یک پاس گل داد تا پایه‌های پیروزی تیمش را ریخته باشد. در مرحله بعدی پرسپولیس راهی همین ورزشگاه فولادشهر شد تا با ذوب‌آهن مصاف بدهد. آن روز در یک بازی بسیار دشوار و سنگین، پرسپولیس در وقت‌های اضافه با تک گل محمد نوری به پیروزی دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد. در نیمه‌نهایی سرخپوشان در رشت میهمان داماش بودند. آن بازی در وقت‌های عادی و اضافی با نتیجه 1-1 به پایان رسید که تک گل قرمزها را طبق معمول نوری زد! پرسپولیس در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافت و راهی فینال شد. در بازی پایانی هم در جریان تساوی 2-2 سرخپوشان برابر سپاهان، باز هم محمد نوری یکی از دو گل پرسپولیس را زد، اما در نهایت کابوس ضربات پنالتی بلای جان سرخ‌ها شد و قهرمانی را از آنها گرفت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oexzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی با 4 کاپیتان پرسپولیسی به جنگ پرسپولیس می رود