تاریخ انتشار: 1396/03/23 15:56
کد خبر: 203963

کاپیتان شجاعی و بهترین فرصت برای یک رکورد تاریخی

ایران بلیت حضور در پنجمین جام جهانی‌اش را کسب کرد. حضور متوالی در دو جام جهانی این فرصت را به گروهی از ملی‌پوشان می‌دهد که حضور در دو جام جهانی را تجربه کنند.
کاپیتان شجاعی و بهترین فرصت برای یک رکورد تاریخی

مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی اولین بازیکنان ایران بودند که بازی در دو جام جهانی را تجربه کردند. در جام جهانی ۲۰۱۴ هم این فرصت به مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، امیرحسین صادقی رسید تا در دومین جام‌شان شرکت کنند.

 

این بار هم بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و احسان حاج صفی فرصت دارند تا به دومین جام جهانی‌شان بروند. فرصت طلایی اما در اختیار مسعود شجاعی است. شجاعی اگر مسافر روسیه شود که احتمالش زیاد است به اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل می شود که در سه جام جهانی بازی کرده است؛ جام های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸.

 

به غیر از شجاعی دو بازیکن دیگر هم می‌توانند چنین رویایی داشته باشند؛ امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان. صادقی یکی از اعضای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ بود هرچند که فرصت بازی پیدا نکرد. این دو برای اینکه دوباره نظر مثبت کی‌روش را جلب کنند کار سختی در لیگ هفدهم دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojpzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش اینستاگرامی پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس به قهرمانی سرخپوشان