تاریخ انتشار: 1395/11/17 00:46
کد خبر: 231339

جلسه ویژه با ملی پوشان پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی به اردوی پرسپولیس رفت تا با بازیکنان این تیم جلسه داشته باشد که آنها بایستی کمتر از 24ساعت دیگر به مصاف تراکتورسازی تبریز برود.
جلسه ویژه با ملی پوشان پرسپولیس

صحبت های امروز کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی درباره برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان ملی پوش پرسپولیس باعث شد تا بار دیگر شاهد کش و قوس های این مربی با پرسپولیسی ها باشیم. موضوعی که صدای هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم را در آورده است. پرسپولیس حساس ترین بازی خود در نیم فصل دوم را بایستی فردا با تراکتورسازی انجام دهد. نتیجه این بازی نقش بسزایی در قهرمان شدن یا نشدن قرمزهای پایتخت و تبریز داشته باشد. از قرار معلوم علی اکبر طاهری لحظاتی پیش در اردوی این تیم حاضر شده است تا روحیه این تیم را برای بازی با تراکتورسازی تبریز بالا ببرد.

طاهری با ملی پوشان پرسپولیس بطور اختصاصی گفتگو کرده است و از آنها خواسته تا توجهی به صحبت های کارلوس کی روش نداشته باشند.مدیرعامل پرسپولیس به آنها قول داده است اجازه نمی دهد آنها متضرر شده و اتفاقی برایشان رخ دهد.همچنین طاهری دقایقی را هم با برانکو ایوانکوویچ به صحبت نشست تا شرایط تیم را در آستانه بازی فردا از زبان سرمربی اش بشنود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onevq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله عجیب و تند اینستاگرامی مهدوی کیا به کی روش: مردم از چند کیلومتری سیاه‌باز را تشخیص می دهند! +عکس