تاریخ انتشار: 1395/06/31 12:46
کد خبر: 260239

نفت - ماشین سازی/ دایی با زهم می برد؟

تیم های نفت تهران و ماشین سازی تبریز امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت.
نفت - ماشین سازی/ دایی با زهم می برد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی دایی و رسول خطیبی دو ملی پوش فوتبال کشورمان در جام جهانی 2006 آلمان فردا به عنوان سرمربیان تیم های نفت تهران و ماشین سازی رودروی هم قرار خواهند گرفت. شکست مقابل تراکتور خطیبی در فصل 93-94 که منجر به اخراج دایی از پرسپولیس شد، می تواند این سرمربی را فردا مصمم کند که انتقام آن شکست را از هم تیمی سابقش در تیم ملی بگیرد.

 

نفت تهران:

نفت تهران با تک امتیازی که هفته گذشته از بازی مقابل پیکان کسب کرد با نه امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم در شش بازی اخیر خود دو برد، سه مساوی و یک شکست از خود بر جای گذاشته است. شاگردان دایی تا به این لحظه عملکرد قابل قبولی را از خود در لیگ شانزدهم ارائه کرده اند و در میان تیم های بالایی جدول رده بندی قرار دارند، دایی به خوبی می داند که فاصله امتیازی بین تیم ها به قدری نیست که بتواند به این رده تیمش دل خوش کند چرا که یک لحظه غفلت و چند امتیاز از دست رفته می تواند تیمی را از عرش به فرش ببرد. زرد پوشان شهر تهران فردا برای برد وارد میدان خواهند شد اما حریفی را پیش رو دارند که تحمیل برد به آن حتی در خارج از خانه کار سختی است که استقلال در تهران موفق به آن نشد.

 

ماشین سازی:

شاگردان رسول خطیبی در تیم ماشین سازی، هفته گذشته در خانه مقابل سپاهان تن به شکست یک بر صفر دادند تا وضعیت شان در جدول رده بندی کمی متزلزل شود. آنها با مهره های سرشناسی چون آندرانیک تیموریان، مانوئل سزار و سامان نریمان جهان هیچ شباهتی به یک تیم تازه لیگ برتری شده ندارد اما در سمت مقابل قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول رده بندی نیز نمی تواند رده مناسبی برای یک تیم با این مهره ها به شمار برود. رسول خطیبی که در ابتدای فصل وعده حضور تیمش در میانه های جدول را داده بود بایستی تحولی در تیمش ایجاد کرده و این وضعیت را خیلی زود تغییر دهد چرا که هر اتفاقی در آینده می تواند رخ دهد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opggl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان