تاریخ انتشار: 1396/02/25 08:13
کد خبر: 210715

این یکی داد نداشت آقای قلعه نویی

تراکتورسازی بازی فینال جام‌حذفی را هم باخت تا این فصل باشگاهی به تلخ‌ترین شکل ممکن برای تبریزی‌ها به پایان برسد.
این یکی داد نداشت آقای قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی امید زیادی داشت که بازیکنانش بتوانند حداقل فینال را ببرند و اعاده حیثیت کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و تیم بحران‌زده نفت تهران بازی را برد. یکی از اتفاقات ویژه فینال اما داد و بیداد عجیب قلعه‌نویی بر سر محمد ابراهیمی بود. در آخرین ثانیه‌های اوقات تلف‌شده نیمه اول، محمد ابراهیمی روی یک ضدحمله صاحب توپ شد و در شرایطی که محمد ایرانپوریان از سمت راست او فرار کرده بود، خودش اقدام به شوتزنی کرد. این تصمیم ابراهیمی با اعتراض شدید قلعه‌نویی مواجه شد، طوری که او لب خط به شدت بر سر ستاره تیمش فریاد می‌کشید و او را بابت پاس ندادن به ایرانپوریان مواخذه می‌کرد. البته امیر قلعه‌نویی در دوران مربیگری‌اش تا به حال بارها در خفا و آشکار بر سر بازیکنانش داد و فریاد کرده اما حکایت این یکی فرق می‌کند. امیر اگر فقط چند ثانیه صبر می‌کرد، می‌توانست داخل رختکن از ابراهیمی سوال کند و ماجرای پاس ندادنش را به رخ او بکشد اما او تصمیم گرفت همان‌جا لب خط حسابش را با ابراهیمی تسویه کند.
نکته جالب اما اینجاست که بر خلاف تصورات قلعه‌نویی، دست بر قضا زدن این قبیل شوت‌های از راه دور از جمله تخصص‌های ابراهیمی است و او بارها با چنین ضرباتی گره کار را برای تیم تبریزی باز کرده است. ابراهیمی در لیگ شانزدهم 6گل به ثمر رسانده که هر شش‌تای آنها از راه دور بوده است یا از پشت محوطه جریمه یا از داخل این محوطه و چسبیده به خط. حالا سوال این است که وقتی یکی از این ضربات در فینال از دست می‌رود، آیا ابراهیمی سزاوار شماتت و محاکمه علنی، آن هم درست همان‌جا و کنار زمین است؟ یادمان باشد ابراهیمی فقط چند دقیقه قبل از این شوت، با یک ضربه برگردان دروازه حریف را تهدید کرده و چند دقیقه قبل‌ترش هم یک پنالتی به سود تیمش گرفته بود.

 شرح گل‌های ابراهیمی
هفته سوم، پیکان: محمد ابراهیمی در دقیقه26 بعد از حرکت انفرادی از میانه میدان با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد.
هفته یازدهم، صبای قم: توپ سرگردان پشت محوطه جریمه با ضربه سنگین ابراهیمی و البته پس از برخورد با مدافعان حریف وارد دروازه شد.
هفته هفدهم، نفت آبادان: در دقیقه هشتم محمد ابراهیمی وارد محوطه جریمه حریف شد و چسبیده به خط هجده قدم با یک ضربه زیبا و فنی دروازه را باز کرد.
هفته هجدهم، پیکان: در دقیقه73 محمد ابراهیمی با نفوذ به درون محوطه جریمه و چسبیده به خط با یک ضربه عالی تک گل بازی را به ثمر رساند.
هفته بیست‌ویکم، ذوب‌آهن: در دقیقه39 محمد ابراهیمی با یک شوت از راه دور و دیدنی دروازه ذوب‌آهن را باز کرد. این شوت حداقل 5متر مانده به محوطه جریمه زده شد.
هفته بیست‌وهشتم، استقلال تهران: شوت محمد ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با اشتباه مهدی رحمتی همراه شد و تنها گل بازی به ثمر رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov7gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سنگ تمام شاگردان سابق برای قلعه نویی